Jiwa Penuh Chenta

Friday, November 12, 2010

ubat rindu saya adalah suara kamu |ngada2 bukan??|

macam dadah suara kamu,
sekali dengar nak lagi dan lagi...

macam dadah suara kamu,
kalau dua hari tak dengar mahu pecah dada ini..

macam dadah suara kamu.
ubat penenang aku sekarang ini...

macam dadah suara kamu,
aku ketagih kan ia sekarang...

macam dadah suara kamu,
boleh saya record buat penyembuh rindu??

dear,
ai dah gi tengok cermin.seyes!! ai senyum depan cermin. demmm!! =p
yu tak nak gi ke?? try ar.. haha sure yu senyum jugak... hahaha



p/s: esok exam... huhu boleh study dengan jayanya.. sebab baru dapat dadah tadi.. haha

No comments: