Jiwa Penuh Chenta

Tuesday, November 09, 2010

mati aktifkan akaun muka buku =( |WAJIB LAKUKAN!!!|


HUISHHH..... ENTRY NI ENTRY EMO!! HAHA SO KITA AKU TULIS BESAR2 SUPAYA KITA AKU INGAT YANG KITA AKU DAH MATI AKTIFKAN AKAUN MUKA BUKU NIH!!! ARGHHHH MACAM HILANG KAWAN BAIK.. HAHA ADEHHHH....

OKEH.. SEBAB MATI AKTIFKAN AKAUN MUKA BUKU ADALAH KERANA :

1. EXAM DAH NAK DEKAT.. TARIKH-TARIKH NYA
  • 11HB NOVEMBER, JAM 9.00 PAGI HINGGA 11.00 PAGI, SUBJEK PENYELIDIKAN, 
  • 13HB NOVEMBER, JAM 3.00 PETANG HINGGA 5.00 PETANG, SUBJEK APPRAISAL,
  • 25HB NOVEMBER, JAM 3.00 PETANG HINGGA 5.00 PETANG, SUBJEK KAUNSELING KELUARGA,
  • 28HB NOVEMBER, JAM 12.00 TGH HARI HINGGA 2.00 PETANG, SUBJEK BUDAYA,
2. AKU TAK MAHU NANGIS LAGI MACAM SEM SUDAH.. SUMPAH!! TAK MAHU.. SO MESTI LAKUKAN YANG TERBAIK.. CUKUP LA SETAHUN DAH AKU BELAJAR MEMAIN.. KALI NI MESTI DAPAT YANG TERBAIK.. INSYALLAH..

3. JANJI AKU DENGAN MAMA...

4. AKU NI MUDAH LEKA DAN LALAI... TAK SEDAR DIRI NAMA NYA...

5. ???? NTAH LA... ADA LA KOT SEBAB2 NYA TUH.. HUISHHHH


SO, AKU PUN AMBIL TINDAKAN  YANG BETUL!! HAHA HOPE AKU TAK SUNYI DAN BOSAN NANTI... pinjam kata mama "ALA, SEBULAN JE ALON TU PUN LAU KIRA TAK SAMPAI SEBULAN.. BOLEH NYA" INSYALLAH....



HAHA ISK.. SEDIHNYA SAYA...

AKU AKAN KEMBALI TAPI LEPAS JAWAB 4 PAPER TU LA..
GIGIL WEH... FACEBOOK NI DADAH BAGI AKU.. 
SEYES!!


UWAAA.. MATI DAH DIA!! 
P/S: AKU MATIKAN DUA-DUA AKAUN AKU TUH..


SO.. KITA JUMPA LAGI YE FRENS FACEBOOK SEMUA...


GADIS SUNYI YANG KEHILANGAN MUKA BUKUNYA,


P/S: SADIS JE KAN.. HAHA 
ADA SAPA2 NAK TEMAN AKU YM KE??
GTALK KE?? 
SILA ADD KE 
illyani_ismail@yahoo.com atau nurillyani@gmail.com
hahaha DEMMM.. 
SEYES AKU SUNYI NANTI... HURM......

4 comments:

princeduyong said...

sedar pun akhirnya yer...gud luck nanti..

Yaniey Cikedies said...

prince,

haha deh la... tak sedar lagi ni...
silap2 blog ni pun akan diprivate kan.. hehehe

udacun said...

huahuahuahuaa.... matikannn..hahaha
gud luck dear...

akunye exam stat 10hb...

10,12,26,28hb..hahahaa.. chaiyok utk kite berduee..:P

p/s: aku xley matikann acc.. nnt hatiku resah..gundah gulana..hahahaa

Yaniey Cikedies said...

ann,
ahaha adeh la... gud luck jugak tuk ko.. haha aku pun tgh gundah gulana ni.. tapi tak pe.. sabar la.. hehe bila lagi nak belajar erti sabar kan.. hehehe