Jiwa Penuh Chenta

Wednesday, November 17, 2010

sentap di malam raya aji

pandai cakap orang.. tapi tak sedar kau sediri pun kena fikir apa yang kau nak cakap, nak gurau, tak nak fikir ke?? ke aku je yang nak kena fikir.... huh!!
nak tegur aku?? silakan. tapi tegur cara berhemah. jangan tegur lepas tu kau hilang.
ibarat baling batu, lepas tu sorok tangan kat belakang.
tu cara kau nak tegur manusia macam aku.
nak kata aku sentap?? kata la... aku sikit tak heran.dah memang aku jenis macam ni.
tapi aku ni jenis dengar kata. nak tegur.. silakan.. aku terima orang kritik aku tapi bimbing aku lepas tuh..
ko kata ko tegur tu tanda kau sayang.sampai kau suruh aku tanya semua orang. ye aku tahu ramai yang sayang. aku dikelilingi oleh orang yang sayang aku. sikit aku tak nafikan. sebab tuh bila kau cakap lebih kurang. aku sakit hati. jadi nak tegur. sila tegur aku dengan cara berhemah.
lantak ko la.. aku malas nak kata apa.

no komen..gi mampus la wei. 

 

2 comments:

cendera jiwa said...

selamat membuat korban!

Yaniey Cikedies said...

huiuhh... selamat datang encik jiwa..
haha korban dah malam tadi...