Jiwa Penuh Chenta

Wednesday, November 03, 2010

tolong jadikan pagi ini pagi yang manis buat aku....

selamat pagi..

owh ye.. aku tak leh tido malam tadi... semacam ada yang menganggu fikiran.. but i dunno wut lorh.... mari2 kita ceriakan diri... gembira2 selalu... dun mooddy... maybe semalam tak puas chat dengan Dear kot.. haa yela kot... ish..... =( miss yu...

hari ini 3hb Nov... esok segala-galanya tentang Dear.. hurm... ish... nak jumpa dia... nak sambut sama2 dengan dia... ini yang pertama dengan aku kan... nak... ish jangan ngada2 la Yani... pang kang.... hurm... tapi nak jugak....

owh ye, ari ni 1st time dia say "luv u" hehe aku senyum masa dapat mesage tuh.. debar hati. nak tido tapi still tak boleh. pasai pa eh.. sure aku tgh rindu....

dua tiga hari ini.. aku blur.. tak tahu nak celoteh apa.. selalu aku celoteh guna hati.. tapi bila akal masuk campur semua tersekat.. owh ini tak boleh itu tak boleh... hurm.... aku balik Ganu 7hb.. hurm... 

rutin harian aku sepanjang balik KL.. 

1.bangun pagi 
2.kemas umah
3.basuh pingang
4.gi library
5.tgk tv
6.on9

bosan kan?? hurm... nak keluar jalan2... nak tengok wayang... tak der sapa sudi bawak ker?? sungguh2 sanggap duk umah.... haishhhh..... [kalau Dear baca, sila jangan mara eh.. haha]

tiba-tiba rasa nak invi dalam dua tiga hari... nak lost contact dengan dunia canggih dan teknologi ini.. alah.. dulu kan selalu buat.. hurm.... boleh kan? pesal aku tanya ni.. bukan ada orang jawab pun... haha....

**********

hurm... semalam Buddy cal aku... haha lama weh Buddy tak cal... ngeee ngarut je banyak semalam.. owh dulu nama panggilan dia lain dalam blog aku.. sekarang aku kena panggil dia Buddy... sebab kami masing2 dah ada pasangan masing2.. hehe... tapi apa2 pun kami still kawan baik. hope so kan Buddy.

ok case clossed pasal Buddy. 

**********

this Nov 2010.. hope akan beri aku kenangan terindah.. 

semalam Buddy kata.. kalau kita berchenta.. keputusan kita akan bertambah cemerlang.. haha ai agreed.. aku rajin study sekarang nih.. hoho.. betul2 bahagikan masa.. Insyallah....


**********

macam2 manusia aku kenal sepanjang tahun ni 2010 ni.. owh ini bukan nak penghabisan tahun kan.. ada lagi sebulan untuk tahun 2011... hoho sekejap nya masa berlalu... Alhamdullilah.. segala2nya masih berjalan dengan baik seperti aku rancang 2tahun  setengah lalu...

ekceli sekarang aku berada di sem 5 tahun 3 (belum pun cukup2 3tahun aku kat terengganu).. pointer?? haha too bad dalam masa setahun nih.. (sebab nya kalau baca entry2 yang lepas tahu kot) kalau nak diikut aku ada setahun setengah kat terengganu... semuanya 4tahun... hurm lama lagi kan.. hehe tapi aku dah jatuh chenta dengan terengganu.. cuma yang akan datang aku tumpu nak cari kawasan Sarawak.. pelis jangan halang aku.. huhu

tapi sekarang ni just tumpu pada cita-cita dan dan yang terbaru tumpu pada chenta.. hehe thanks sudi hadir dalam hidup aku.. (dah banyak kali kan say thanks, dunno why...) sepanjang ada di terengganu aku tak pernah nak terfikir one day nanti aku akan berkawan dengan orang terengganu.. jauh panggang dari api.. sebab aku sentiasa disogokkan bahawa orang pantai timur hanya akan cari jodohnya dengan pantai timur jugak.. nah Allah S.W.T buktikan pada aku... ambik.. sayanginya..kasihinya.. rinduinya.. 

haha macam ner nak cakap dengan Pija yang aku sudah kapel dengan Dear yang asalnya dari Ganu.. haha mesti kena gelakkan.. hehe dulu punya la bercita-cita nak cari orang Sarawak.. alih2 Terengganu yang sangkut... hehe (opss sudah tak blur nak menulis)


Dear, meh makang ikang dalam pinggang eh.. hehe "sarang hae yo" 

kita ambil baby steps ye Dear dalam hubungan ni.. dun want too rush... hehe make it simple but full of love... if anythings yu want to share.. just with me.. cerita happy ke sedih ke marah ke share wit me okeh.. saya cuba jadi pendengar yang terbaik untuk kamu... juga kawan yang baik untuk kamu serta kekasih yang baik... Insyallah... sebab saya gadis kamu kan...?!

luv u yeah.. 

p/s: bila mahu kenalkan saya dengan ahli keluarga kamu?

***********

hurm.... final exam just around the corner.. next week.. hurm.. satu paper aku dah ready... sem ni ada 4 subjek.... sem depan sem 6 huishhh sem agak mencabar.. ada makmal.. kena cari klien dan buat sesi.. terkangkang lagi aku nak taip verbatim.. lepas tuh sem 7 n yang terakhir sem 8 pratikal.. hurmm sarawak mungkin?? can Dear.. hehe 

gud luck kawan2 sarjana muda kaunseling tahun tiga. dan juga salam takziah buat keluarga Ha.. semoga kau kuat hadapi kenyataan hidup.. aku juga pernah kehilangan orang yang tersayang.. pergi depan mata aku.. saat aku pangku nya.. 

Al-fatihah untuk ahli keluarga Ha dan arwah Atok... miss u Atok.

aku yang masih bernafas... Alhamdullilah...

dan sedang tunggu besok, kerana besok segalanya tentang Dear....


  
 p/s:
aku dah berhenti main lari2. 
kerana bahagia sudah ada depan mata.

2 comments:

ScHaN ® said...

HEK! ahahaha..

Illyani Ismail said...

haha nak kena tampar ke der?? haha