Jiwa Penuh Chenta

Thursday, November 18, 2010

L O S T


LOST

KEHILANGAN

pernah rasa macam tu?? rasa kehilangan... bunyi hiruk pikuk tapi rasa sunyi.. ceria tapi sepi.. pernah rasa?? ada tapi macam tiada... ramai tapi sedikit... pernah alami??

semakin kerap aku rasa macam tu.. semakin galak perasaan tu aku alami.. aku mula rasa perasaan ni sejak setahun kebelakangan ni.. macam ada yang missing... tapi aku tak tau apa... semua macam tiada hala tujuan, kadang-kadang serba tak kena.

aku selalu rasa macam ni bila aku dikelilingi oleh orang-orang yang pentingkan semangat ukhwah.. dikelilingi oleh orang-orang yang... hurm..ntah la.. =\

aku perlu pergi jauh dari semua orang. SERIUS. aku selalu fikir nak pergi jauh dari semua orang yang aku kenal.. aku perlu cari diri aku balik... sebahagian diri yang hilang. pergi satu tempat yang tiada siapa kenal aku.. sungguh aku rasa kehilangan..


aku suka pantai.. selalu nak rasa macam ner perasaan mati lemas?? hurm... aku pernah lalui perasaan itu.... nauzibillah... nasib abah sempat selamatkan aku.. kalau tidak mereka2 yang pernah hidup samping aku tak kan kenal siapa Illyani Ismail. yela, dah tak wujud di muka bumi lagi.. masih panjang umur rupanya aku nih..


hurm.... memandang jauh ke arah laut.. mahu diseru2 semangat laut.. tapi itukan syirik?? isk...

Janji bukanlah untuk dikhianati.
Harapan bukanlah untuk dihancurkan.
Impian bukanlah mainan.
Kata-kata bukanlah seloka.

semakin teruk penyakit L O S T aku ni.. ada ubat tak?? 


"Kupalsukan segala sakit dengan senyuman,
Menanam segala sengsara dengan tawa kegembiraan,
Sabar tu separuh dari iman,
Sayang tu kurniaan Tuhan,
Dunia ni hanya persinggahan,  
Mati tu satu kepastian... "
p/s: rindu kamu...

 

2 comments:

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

hmm...
penah gak rase lost
bile rase mcm 2..

suke dk sorang2
pegi pantai
pegi tempat sejuk..

layan feeling!



btw..

do folow me ye?

http://owlkieranaa.blogspot.com/

tq~

Yaniey Cikedies said...

hmmm
nape ye kita rasa macam tuh??

dah layan tapi sampai bila nak layan... ??

yeah i follow yu... =)

thanks visit n komen mengomen