Jiwa Penuh Chenta

Sunday, November 07, 2010

:::: berkali-kali

sepanjang di Kuala Lumpur.....

buat berkali-kali aku tinggalkan kuala lumpur.. JUMPA LAGI.....

buat berkali-kali aku tinggalkan rumah.. JUMPA LAGI (rindu Mr.Patrick aku)

buat berkali-kali aku tinggalkan moment yang indah, yang sakit, yang bahagia, yang derita.. JUMPA LAGI ('rasa-rasa' itu tak pernah surut)

buat berkali-kali aku tinggalkan keluarga yang bahagia (konon) JUMPA LAGI.... rasa macam tak de rezeki untuk kami dapat adik baru.. semakin banyak mama turun darah...

buat berkali-kali, setiap kali aku tinggalkan adik-adik aku.. hati ini risau.. aku lepas kan kamu berdua hidup sendiri. tapi tarik kamu kembali pada aku... angah, SPM semakin hampir... berjuanglah untuk masa depan sendiri.. adik, aduh.. kasih ku tak pernah surut.. semestinya kan.. aku risau, takut.. kau semakin membesar.. tapi aku tahu kau mampu hadapinya dengan baik..(risau)

buat berkali-kali, setiap kali nak balik terengganu aku sungguh malas nak kemas beg..

(nape entry ini seperti emo?) malas nya......

buat berkali-kali, setiap kali ada di Kuala Lumpur. aku sentiasa rindu panas terengganu, sejuk terengganu, laut terengganu.. arghhh tak sabar nak main ombak besar time monson nih.. [jangan halang aku, ok?!]

hurm.. dah la.. aku nak kemas beg.. malam ni bus kul 10.00 malam.. sapa nak ambil aku kat KT??

*********

eh..jap.. sambung lagi sikit boleh kan.. haa pe lak.. sapa suh baca.. pangkah je lau nak pangkah.. wa tak de hal la weh...

hurm...

Dear,

(surat chenta untuk kamu)

terima kasih sebab jujur dengan perempuan lurus seperti aku.. sungguh kalau kau tipu pun aku percaya.. terima kasih sebab jujur dengan perempuan tak sopan seperti aku ni.. sungguh kalau kau bohong pun aku percaya... terima kasih sebab masih mahu jujur dengan perempuan gila seperti aku.. sungguh kalau kau tak jujur pun aku masih percaya..

sebab: saya terima awak.. saya terima awak, awak pada masa kini dan saya nak awak juga (insyallah, jika diizinkan ALLAH)pada masa depan.. itu masa silam awak, walaupun bukan dengan saya.. saya tak der hak untuk kata apa2 kan?... tapi terima kasih sebab jujur dengan saya, semua itu perkara dah lepas..setiap perkara yang terjadi dalam hidup kita tentu ada sebabnya kan.. Allah S.W.T itu perancang yang terhebat.. seperti yang saya pernah cakap dulu.. kun faya kun.. jadi!, maka jadi lah.. saya terima awak seadanya, seperti awak cakap, kita dah sampai tahap macam nie... *peluk*

*diam*

arghhh tiba2 rindu... awak tak rindu saya ker?? pang kang!!

saya nak cakap dengan awak ari tu "apakah kamu,mcm mn kah kamu,siapakah kamu, bagaimanakah kamu,jwpannya mmg dh terima seadanya..." 

hurm... okeh la.. perasaan aku macam nak masuk ke jiwa kacau je.. banyak benda aku tinggalkan ni.. dan buat pertama kalinya aku jauh dengan awak.. huishhh... siap la kalau saya dapat tahu awak nakal.. bukan saje kaki awak saya ikat... saya simpan awak dalam almari lepas nih.. ekekek... =p

saya balik ganu dulu eh.. panjang umur jumpa lagi.. luv u Dear...



 
p/s: kalau boleh kan dear, peliss la gi beli hp baru k. senang sikit nak hubungi kamu bila saya tgh rindu gila2..

2 comments:

princeduyong said...

slamat balik trg yer..

Yaniey Cikedies said...

selamat.. mekasih.. hehe