Jiwa Penuh Chenta

Thursday, November 11, 2010

kata-kata semangat| Marilah Berperang

uishhh.... berdebar lak nak jawab exam jap lagi... hope aku dah bercukup bersedia... ngeee.... insyallah.. aku dah usaha selebihnya aku tawakal....

semalam message Buddy mintak kata-kata semangat haha dia bagi "KATA-KATA SEMANGAT!" mekasih buddy.... hukhuk....

ish.. sungguh kuat beliau membebel dekat aku.. "nak bulat jawapan tu, bulat betul2", " nak padam jawapan tuh padam betul2". "semak jawapan tu nanti" uihhhh.... laksana seorang abang membebel kepada adiknya... ekekke tahu la my mum suh perhatikan aku... haha lagi satu "pensel 2B tuh jangan lupa asah siap-siap" ekekke BAIK ABANG!!! ngeeeee =p

semalam jugak Fuad message, dia bagi "SILA BERAK DALAM KAIN" haha giler tul Fuad nih.... tapi lepas tuh dia send lagi sekali..... "you can do it gurl, yeahh gogogo giler" sempat jugak dia nak kata aku giler... hehe

my dear lak, jeng-jeng..... =) ai try yang terbaik.... |still waiting|

fokus dan fokus!!!!

dari aku untuk diri sendiri : ini pilihan aku.. pilih la untuk jadi yang terbaik atau sebaliknya... good luck illyani ismail...... chaiyokkkk


p/s: exam kali ni lebih bersemangat.. 
walaupun rasa macam kosong je otak ni...

2 comments:

hiro said...

baca doa qunut..hee..

selamat mendiriki pekse..itu pun jika auk jawab berdiri..ahaa

Yaniey Cikedies said...

adeh!!!....
haha mekasih encik hiro....