Jiwa Penuh Chenta

Wednesday, November 03, 2010

dua puluh tujuh|hari ini tentang kamu|mungkin aku bisa lihat kamu tersenyum depan aku|

4 Nov 2010




hari ini,
segala-galanya tentang kamu.. 
selamat ulangtahun Dear.. 
(arghh jiwangnya aku)..
hehe

hari ini,
tahun ke 27 tahun kamu hidup di bumi yang dipinjamkan oleh Allah S.W.T kepada kamu...
semoga Allah S.W.T memanjang tempoh pinjamannya kepada kamu
untuk kamu lalui masa itu dengan aku..
(insyallah)

hari ini,
aku ingin ucapkan semoga kamu miliki kebahagian dunia dan akhirat.. kalau boleh, dan sudah tentu tahun-tahun akan datang juga masih bersama dengan aku.. 
(ini doa aku..amin)

hari ini,
paginya pergi kerja seharusnya kamu senyum sentiasa.. bukankah hari ini tentang kamu.. bahagia seada-adanya..tanpa kurang satu apa pun..
pulangnya juga harus ceria.. bukannya apa.. hari ini kan tentang kamu..

hari ini,
hati ini ingin kamu tahu hidup ini banyak cabaran dan onak duri.. ahh sudah tentu kamu tahu.. kamu kan lebih tua dari saya.. ye.. hari ini kamu 27tahun.. segala-galanya tentang kamu.. hehe 
(kamu tua sudah !!)
opsss.. sebelum terlupa.. susah senang kita bersama.. 
[seandainya diizinkan oleh Allah S.W.T]
hari ini, 
MAAF.. tahun ini dan ia tahun pertama untuk saya bersama kamu.. saya tak sediakan hadiah.. cukup tak, kiranya saya hadiahkan selaut kasih sayang?? cukup? atau kamu mahu seketat-ketat dunia kasih sayang ini?? hehe selamat ulang tahun Dear.... nah!!  
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
hehe nak lagi??
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
aku beri kasih sayang sebagai hadiah untuk kamu... 

hari ini,
sejalan berjalannya waktu, berputarnya bumi, terbenamnya mentari dan munculnya bulan di malam hari, bertambah pula usiamu, semoga kamu sihat selalu, Selamat ulang tahun Dear, kerana hanya itu yang dapat aku berikan padamu..
[ok, akui.. ayat2 ini ai kopi pes je.. hehe]

hari ini, 
aku ingin tahu apa perasaan kamu seusia
apa yang kamu lalui sewaktu usia-usia ini
- 1tahun?
-3tahun?
-6tahun?
-12tahun?
-15tahun?
-17tahun?
-21tahun?
-24tahun?
dan sekarang 
27tahun?
sungguh aku ingin tahu....

 
 


p/s: haish... awak buat saya rindu!!!! isk.........

No comments: