Jiwa Penuh Chenta

Friday, November 12, 2010

muka demi muka

muka yang pertama,
aku selak dan selak..
gembira, masih baru..
aku faham..

muka yang ke lima,
aku selak dan selak,
sedikit kecil hati..
arghhh baca lagi dan cuba faham...

muka yang ke sepuluh,
tidak apa lah..
kita cuba sayang..
pujuk diri...
berjaya juga untuk faham..

muka yang ke lima belas,
aku selak dan selak..
sedikit keliru..
aku mula menjauh..
aku kurang faham..
cuba untuk faham..

muka yang ke dua puluh,
aku tak mahu paksa untuk faham..
lantas aku tanya kamu..
akhirnya aku faham..
untuk muka yang ke dua puluh..

muka yang ke dua puluh lima
semua berjalan dengan lancar..
aku dan kau cuba faham..
rasa bahagia.. 

muka yang ke tiga puluh,
masih lagi aku faham
insyallah aku mahu faham..
sampai habis muka ini..

muka yang tiga puluh lima,
kau cubalah faham aku pula..
tanya aku pula..
mungkin kau pula boleh faham aku..

jum,
kita study sama2....
=)

 


p/s: study jum... dah muka surat ke berapa ntah ni...
sok exam.. yeah!!! gud luck untuk diri sendiri.....

No comments: