Jiwa Penuh Chenta

Saturday, November 06, 2010

cuti-cuti chenta

tahu tak?? aku biarkan new post ni selama 3jam.. aku biarkan.. lepas tu aku tido.. aku terjaga sebab hp "bodoh" angah tuh memekak.. leh lak dia cas hp dia lam bilik aku.. lau lagu sedap tak pe gak.. lagu kafir mana ntah..!! haha garang tak?? perghhhh macam tak caya ari ni angah keluar jalan a.k.a menghabiskan duit abah kami.. haha dia balik awal.. kes, mintak duit dengan aku.. aku buat derk [kejam], mintak dengan mama [kena bebel] last2, keluar kejap je la.. haha sebab nak sambut bday kawan tu je kot.. haha

aku pun dengan bengang angkat hp angah dalam keadaan mamai dan sakit telinga *benci dengar hp yang lagu tak sedap bila aku tgh tido*

aku, "iqbal main bola kat bawah!"
gugurl, "owh..okeh".... "aaa, akak.."
aku, "yer"
gugurl, "iqbal main bola kat mana?"
aku, "kat bawah la" [muka aku tak boleh blah, banyak soal lak minah nih]
gugurl, "dia main kat taman tu ker?"
aku, "aha"
gugurl, "akak, iqbal dia baru balik ker?" [dalam hati: leh tahan pompuan nih]
aku, "ye, dalam 5 lebih tadi"
gugurl, "thanks akk, salam"
aku, "wasalam"

*tengok hp angah ada 20 misscall, wahaha rindu giler gugurl dengan angah aku ni*

bahana muka hensem kot.. nasib ko la angah.. but aku sayang ko.. ko kena pukul aku sangup gi terjah.. haha tu dulu la.. waktu ko kecik2.. sekarang lau aku pukul bahu ko.. ko pegang tangan aku pun dah sakit!! kau dah besar, berkat minum susu cap mama.. tulang ko kuat.. tak macam aku, tulang rapuh.. selalu sakit2.. masa kau kecik2.. ko jarang sakit.. allhamdullilah.. sampai la kau besar.. kau susah nak sakit.. sebab tu bila kau sakit.. mama paling kecoh..

aku sejak kecik selalu sakit2.. sejak lahir sebetulnya.. mana tak nya. aku minum susu botol.. pastu aku degil tak nak keluar dari rahim mama.. lama giler duk lam tuh.. air ketuban dah pecah pun stil tak mahu keluar.. nasib doktor tak vacum aku angah... lau tak mesti pala aku tak cantik..lepas tuh keluar2 aku dah biru.. haha hampir2 lemas kot.. mama kata macam anak india dah.. (ye, aku tak putih macam ko angah) haha tapi apa2 pun aku sayang ko.. sebab aku sayang aku selalu tegur ko..

erk.. pehal aku citer pasal ko.. haha sibuk tul..

rupa2nya ko dah 17tahun angah.. huishhh cepatnya masa berlalu.. kau ingt lagi tak, aku pernah tampar kau depan kedai?? garang kan aku.. sekarang ni aku tak tahu mana pergi garang aku angah.. lau iqram merengek pun aku leh tahan lagi karenah dia.. mungkin faktor umur aku kot kan angah.. hehe jangan nak kecoh kata aku tua angah...

angah, masa kau keluar tadi.. mama cakap dengan aku.. kalau kita ada rezeki adalah.. dapat lah kau adik.. lau tak de.. tetap tak der gak.. hurm.. kau tak pe kan angah... mama cakap darah keluar sikit2... tapi mama nak jugak sedapkan hati aku angah.. dia kata lau ikut pengalaman lepas, masa mengandungkan aku.. mama stil keluar darah period.. haha hebat tak aku?? puji la wei.. orang lain masa mengandung mana ada keluar dari period.. mengandungkan aku je mama keluar darah period.. that's y la aku pelik kot.. kawan2 la kata....

hurm... insyallah.. lau ada..adalah kita orang baru.. sama2 doakan eh....

******************

okeh.. citer pasal hal-hal bahagia lak.. hurm.. semalam deepavali.. so percaya tak aku sambut deepavali dengan Dear.. haha pelisss, percaya la.. ngeeee

lalalala.... sebelum jumpa Dear.. aku jumpa Didi dulu.. haha aku bawak dia round2 TS, BB, n SW aiyarkkkk.. bukan kaki dia je patah.. dengan aku2 sekali.. lepas tuh date dengan Dear lak.. hukhuk.. nasib la Dear tak ajak pusing2 TS.. lau tak pengsan aku.. hehe so kitorang habiskan masa borak2..

psst: dear, ai tak banyak cakap kan?? ngee mesti yu bosan..


ekceli sebenarnya aku tak tau nak rotate pic macam  ner?? haha adehh... hurm... semalam nak bergambar dengan Dear.. tapi aku malu.. haha perghhhh caya la aku malu.. keh..keh...

pelis percaya, haha ganas2 aku pun reti malu gak.. so tak der la pic kami berdua semalam (owh.. rasa sangat2 rugi semalam).. wahaha next time.. WAJIB!! Dear and ai berposing okeh..... lalalalalla...

chawwwwww




 

No comments: