Jiwa Penuh Chenta

Friday, January 01, 2010

01.01.10 = 24

Salam Tahun Baru Kepada Semua...

kebabbabooommmmmm100x
.
.
.
.
.
.
.
.
.

pewitttttttttt kebabaaabooommmmm lagi skali... hahahahaha

adeh la.. aku sambut new year tanpa ku jamu mata ku dengan percikan bunga api.. DAH DUA TAHUN DAH... macam ni.. cis.. hampeh tul...

uwaaaa lagi dua tahun lagi aku DISINI... sob..sob..sob...sabar er yani.. hehehe

so... masuk tahun 2010 dah tentu umur ku juga meningkat secara kiraan mengikut tahun masihi... ikut fizikal aku dah boleh kawin oooo hehehhe.. jaga2 yani mana tau lepas ni ada orang masuk meminang..
(perasan lebih!!!!)

kalau mengikut tahunan illyani aku still 23 tahun kan..kan..kan... eleh korunk jeles kan... hahaha
tapi lau ikut tahunan masihi aku dah 24 TAHUN... cis... JIWA MUDA lagi beb!!!! haha..

adeh la....

illyani...illyani...

erkkkk... dah lari semua benda yang aku nak tulis... tu la makan SEMUT banyak sangat la ni.. hurm.. adeh la... sob..sob..sob..sob...

tak pe la.. nanti dah tak nyanyuk or pelupa lagi bak kata EDDY JE LA... aku tulis balik k..

daa....




No comments: