Jiwa Penuh Chenta

Saturday, January 23, 2010

selalu SANGAT....

wooottt.... selalu sangat benda lama dilupakan.. hahaha sian la ko ni blog aku dah bersawang rupanya..

ada ke yang cari aku... (ceeewahh, macam artis la konon...)




hurm.. so dah nak penghujung bulan Januari 2010.. cepat tul masa berlalu kan.. hurm.. so apa aku dah buat bulan ni.. haha macam2 la kot.. isk..isk.. aduyai aku pun tak tahu apa aku dah buat.. dah2 jangan cite dah.. lalalalallala makin pelupa ada la kot.. selalu sangat kan...




so and so la gamak nya...

hurm, adeh la tadi rasa macam banyak benda nak diceritakan haha tengok la.. kan dah cakap makin pelupa.. adeh la.. bergembira hencekk eddy oii.. saya semakin pelupa.. cis (muka bengang)

so mood hari ni adalah senyum sokmo.. haha asemen tak buat lagi aku leh tersenyum kambing.. haha



selalu sangat macam nie.. haha wei, mana hencek semangat nih... (ada sesapa sudi nak jadi hencek semangat ku??) soklan membunuh tul... hahahah

time nih aku tengah on9 facebook.. haha adeh pala aku sakit dowh.. ye la nak fikir dua benda skang nih..nak berblogger ke nak berfacebook.. haha bukan nak berstudy kan.. hahah ayoooo.. mama baca mesti mama mara kan.. (hope mama tak baca... dan jangan baca).. lallalaa

'mama, along rindu lah.. uwaaa nak balik KL' ... leh ke aku jerit macam tuh... (boleh kot!!)

bulan DUA ni aku balik KL, so program kat KL nanti.. haha adeh la..

12hb = wani akad nikah.. dia ajak wa... gi masjid.. jumpa tok kadi.. dia cakap tok kadi tu hensem.. masalah nya tok kadi tu dah kawin lum dan apa kena mengena tok kadi tuh dengan aku.. hahahha

13hb = wani nya kenduri, wani ajak semua buat reunion time tuh.. haha mesti ramai giler dak2 SEWEL aku jumpa nanti.. haha nak ajak EDDY, agak2 dia nak ikut tak???

14hb =  eddy ajak kuar.. iskk time tuh Valentine Days.. hahah (mama, nak kuar dengan eddy leh??).. haha eddy majuk dengan aku dua hari sebab aku tak bagi kata putus nak jumpa dia.. (eddy, sila jangan baca) dan one reason aku tak nak gi mana2 ari tu sebab time tu la YUSDI meninggalkan aku tanpa sebarang kata.. huh benci2.. (sambil hentak2 kaki..)

17hb = maybe naik genting, but tarikh ni not so sure lagi sbb dak2 sewel ni tak leh bagi tanda2 kepastian hari mana nak gi.. aku cuma nak tunaikan hajat ZIRA je.. haha dah mengharap sangat nak naik genting tuh... so lau umur aku panjang n aku tak balik kampung.. kita gi k ZIRA...

so tu perancangan bulan dua nih.. so selalu sangat kita merancang... tapi hanya ALLAH S.W.T yang akan. menentukannya..(tersenyum penuh makna)

hope apa yang kami semua rancangkan dapat berjalan dengan jayanya.

perancang terhebat,




p/s : mama, leh along kuar dengan eddy nih?? haha lau tak kuar tak der la BF nanti.. lau tak der BF tak leh KAWIN.. haha nanti along balik umah mama JANGAN tanya lak sapa BF along.. haha (sila abaikan PESANAN ini)







No comments: