Jiwa Penuh Chenta

Sunday, January 17, 2010

Saya Orang Tua (Sadis Giler)

huh.. orang tua selalu dikaitkan dengan satu perkataan nih.. jap eh aku tekan cap locks.. hahaha PELUPA.. damn it!!! aku ni dah tua ker?? (sambil garu2 pala).. huh asik lupa je la.. haha sampai minggu depan aku ingat eksiden nih...

aku lapa!!!!! (perut dah nyanyi lagi becoming insane dah nie...) aiyarkkk huh..





so aku pun gi la siap2.. pakai baju cantik2 .. ye la nak gi beli makanan kan.. haha so agak2 aku leh ke pakai baju macam ni?? sila lihat di bawah





haha hampeh dowh lau nak bersiap macam peri2 ni... huh ala kadar sudah... huh so sebelum aku kuar melangkah dengan bangga nya. aku dah pastikan aku bawak kunci, n handphone n duit.. so aku pun gi la kutip barang2 nih tadi kat tepi jalan asmara aku.. eh..eh.. salah eja.. asrama daaa.. (korunk jangan gelak)

cool yani.. haha so time nih ok lagi, aku pun belek2 la beg duit aku yang banyak duit tuh.. haha banyak la sangat seminggu rm 50 je aku belanja.. ok la kan. makan apa la sangat (sedang giat berusaha untuk meguruskan perut yang lemak2 di epidermis ku dah berlapis2..)


so aku ambik duit tuh.. ala duit rm50 tadi tuh..ish korunk ni jangan la jadi pelupa macam aku.. ok, lepas tu aku kuar... lupa lak aku dah pakai tudung tadi kan.. haha peri2 di atas tu je tak pakai tudung.. (sila lihat atas)


so dalam jalan2 nak ke kedai... hp canggih aku berbunyi..aku pun punya beria2 membaca.. smpai satu tahap aku tak sedar aku dah hampir di tepi jalan.. lagi sikit nak kena bagi dengan ketere tu.. ketere ok.. bukan kerete.. haha lau cikgu BM aku baca.. mati kena marah.. haaha ada ke orang mati kena mara???? ada erk... nanti la aku seacrh.. 


so, sesampai nya aku di kedai makan tuh.. maka budi bicara pun beralun begini:


makcik: nak makan ke bungkus?

aku: makan. ehh...ehh.. bungkus...

makcik: ok..(sambil menambah kan lagi nasi di polistrerin tuh)

aku: (ambik sayur bayam sikit, ambik ayam seketul, ambik kuah kari ayam) hmmm... baper ringgit makcik?? (sambil tangan meraba2 poket).... (muka dah cuak!!!) alamak, makcik beg duit tak bawak.. saya balik jap erk ambik duit...


makcik: la ye ke?? tak per2.. ambik dulu..


aku: (masih lagi teraba2 dan menyeluk tangan ke saku.. aku rasa kan sesuatu.. yang kecil dan menyerupai kertas yang berlipat...apakah ia??, aku pun kuarkan...) nah makcik., ada lak...


makcik: ni ada kata tak der tadi...!!


aku: lupa la makcik..(dan terus diam ...... panas giler muka menahan malu)




korunk jangan gelak!!!! 





pliz la.. asal aku jadi pelupa macam ni skali erk.. haha lau la eddy jela baca..mesti dia ketawa kan.. haha nasib la yani oii.. 


tiba-tiba aku teringat akan kejadian di KLCC... hahah




makcik yang pelupa,


 












No comments: