Jiwa Penuh Chenta

Thursday, January 14, 2010

BUKAN SEKARANG!!!!

hurm.. dia cakap SAMPAI HATI aku buat dia macam nie..


aku cakap YE, MMG SAMPAI HATI...


guys,


CINTA TAK BOLEH DIPAKSA... aku tak boleh tima dia.. aku tak boleh mencintainya.. AKU TAK BOLEH.. pliz la faham keadaan aku..


dan buat insan itu, aku tak perlukan cinta buat masa sekarang.. MAAF LAH YER.. mungkin kata2 ini agak menyerlahkan EGO AKU.. tapi seyes aku tak perlukan nya buat masa sekarang,....


aku ada MATLAMAT yang harus aku capai.. YE CINTA ITU INDAH... tapi aku sedang mencari CINTA ILLAHI.. berikan aku masa.. aku perlukan masa.. JANGAN DESAK aku.. aku bukan HAMBA CINTA MANUSIA...




aku insan biasa2 saje.. aku juga yang mahu biasa2 je.. tapi KAU terlalu sempurna untuk aku yang biasa2 je.. MAAFKAN AKU... aku tak mampu untuk mencintaimu sekarang....


What u gave, u'll get back...so...give the best, the u will get the best

kalau aku perlu berkorban untuk aku dapatkan yang terbaik.. maka aku SERAH SEGALANYA PADA ALLAH S.W.T.....

dan

yang PENTING ia


bukan sekarang,

2 comments:

Mrs. HaKiMi a.k.a ViOLeT said...

erk.. xpela yani take ur time.. and to that guy... leave her alone...
wakakaka....
anyway yani.. aku doakan ko dpt ape yg ko matlamatkan...
kita hanya mampu merancang Allah yg tentukan... mana tau esok lusa terbuka pintu hati ko...
to that guy for the 2nd time... just pray to our GOD for u and her happiness.... ehehhee...

Illyani Ismail said...

hehe betul tuh.. lau dulu aku boleh tima dia.. n one day allah buka kan pintu hati aku.. kita tak tahu kan.. hurm..

yeahh.. leave me alone....