Jiwa Penuh Chenta

Tuesday, January 12, 2010

Ada Yang Tak Suka Rupanya

ada orang tak suka aku.. isk..isk.. sedih kan.. bila tahu ada orang tak suka kita.. maksud aku.. dia tak suka perangai kita.. hurm.. selama ni aku rasa semua orang suka aku.. MAAFLAH.. aku tak tahu pun perangai aku, korunk semua tak suka.. lau tak suka kan boleh cakap.. huh aku ni jenis faham bahasa melayu la...

haha sadis tul bila mengetahui orang2 itu tidak menyukai aku.. oh kalian pandai kalian bermuka2 dengan aku.. tak pe aku mengerti kerana aku juga pernah bermuka2 dengan orang yang aku tak suka.. huh..

thanks kerana sudi menunjukkan REAKSI tak suka kamu itu.. hurmm.. aku ni tak la sesempurna mana,, kadang2 dalam gurau dan senda aku terlepas juga sebarang dua tingkah laku yang kurang enak dan sopan tapi boleh je korunk sebagai kawan2 menegur kan.. kenapa perlu dirahsia2kan atau mengata belakang.. huh....

MAAFKAN ILLYANI

aku cuma mahu membuat kalian tersenyum, andai perangai aku membuahkan rasa jelik dihati.. aku tak bisa berbuat apa2.. tapi aku akn cuba berubah.. bukan kerana kalian.. kerana aku tahu aku seharusnya berubah.. hurn,,,,

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


orang yang tidak disukai,


 

4 comments:

misi zaty said...

yani, adat la tuh,dlm dunia nih xsumer 0wg suke kat kte..kte xleh nk jd pe yg 0wg len nk kte jd..faham x ayat ak nih??
dat means, try 2 b urself..jgn hip0krit..xde spe p0wn yg perfect dlm dunia nih..klu dia rakan t'baik kte, dia perlu menegur ksilapan yg kte tlh lakukan..bkn menerima di dpn kte,m'ngutuk di blkng kte..s0, k0nklusinye di cni,b;hati2 dlm memilih kwn..chaiy0k gurl!!

Illyani Ismail said...

hurm.. nad,
isk..isk.. susahkan nak puaskan hati semua orang.. aku ni satu je.. satu ni je illyani yang ada lam dunia yang luas nie.. hurmmm,...

hope aku akan dapat kawan yang benar2 sejati kan.. amin...

Mrs. HaKiMi a.k.a ViOLeT said...

yani.. jgn patah smgt.. lantak la.. biarkan mereka.. yg ptg ko hapy.. ang klu dia xsuke// so lps ni ko cover2 skit.. k..
ape2 pn aku suke kau...
aku kenal kau..lantakla ape org nak ckp.. jgn dpk sgt.. gler wey klu pk...
syg ko yani

Illyani Ismail said...

haha vio.. ko suka aku erk.. ko dan aku bukan lesbo kan?? hahahaha siak je.. hurm... biarkan mereka tuh kan....