Jiwa Penuh Chenta

Friday, January 15, 2010

JANGAN BACA!!! (1)

kalau korunk tak suka jangan baca.. sebab post ni akan banyak ayat makiah.. huh

aku benci la dengan ko.. ko ni mmg jenis tak faham bahasa ke.. ?? aku pelik la dengan ko.. ko ni jenis makhluk ciptaan jenis mana erk.. ko ni tak der perasaan ker?? hati ko ni tak cukup terluka ke dengan kata2 aku.. atau ko sebenarnya PSIKO.. huh... gila ar ko... aku tabik ar ko dengan hati ko tu.. aku cakap kurang ajar pun ko leh tima lagi huh.. bagus gila babi.. huh....

wak lu (sambil angkat jari tengah..) lau tak fikir dengan baik.. dah lama aku campak hp aku dalam longkang.. tapi kan.. asal lak aku nak buat macam tu kan.. hp aku. aku beli dengan duit gaji aku.. bukan dengan duit ko.. gi mampus la ko.. aku tetap aku.. ko hidup la dengan cara ko.. aku tak kisah... babi ar lu.. huh...

HIDUP LA KO DENGAN DUNIA KO YANG SEMPIT TUH...

dan ini bukan citer ADNAN SEMPIT k.. hahaha

wei.. ko tak tahu ke ko sedang mendera aku dari segi mental.. nasib la aku ni ambik bidang JIWA.. lau tak dah lama dah aku sakit JIWA dengan cara ko.. huh.. aku dah tak nak.. aku tak nak la.. tak faham lak bahasa melayu.. kang aku mencarut kata aku tak sopan.. so what.. ada aku kisah ke?? ko boleh blah la..!!!


ko ni mmg spesis yang DEGIL kan.. gagagagagaga ko tak tahu aku punya degil tahap mana kan.. ko cuba uji aku setiap hari kan.. kali ini aku tak AKAN jaga hati ko lagi.. huh.. ingt!!! aku dah BERHIJRAH dari illyani yang dulu.. illyani kali ni lebih mementingkan diri.. huh.. ko bukan ahli keluarga aku pun.. ko ni mmg spesis tak faham bahasa langsung...


apa kau ingt aku ni kaunter pertanyaan ker?? kau ingt setiap apa yang terjadi kat dunia aku tahu ker? walaweh... lau aku tahu bila ko akan MATI.. kan ke cukup hebat..!!! (aku tulis dalm keadaan marah.. pergghh banyak gila setan2 di keliling aku.. berparty la ko ye SETAN!!!)

kalau kat dahi aku ni ada cop KAUNTER PERTANYAAN tak pe la gak...
bangang tul!!!!


kau tuh cuma EX BF aku je la.. huh bukan BF aku.. huh..lagi pun dah lepas kita putus.. aku dah ada orang lain.. dengan bangga aku menaip kata2 ini.. huh.. biar la.. perasaan marah masih menguasai aku.. huh.. dan orang tuh jugak dah tinggal kan aku kan.. so padan muka aku....

KAU DAN AKU
BAGAI
MUSUH TRADISI

huh.. cukup ke aku maki ko ni erk.. huh ntah la kau ni bukan la jenis suka maki orang tak tentu arah.. tapi ko betul2 menguji AMARAH aku.. huh.. jangan sesekali nak uji marah aku.. kelak aku sendiri pun tak kenal sapa aku..!!!!!

KO NAK LAGI KER????


CUKUP!!! aku dah tak nak fikir lagi.. cukup aku tak profesional dalam hal ni.. tapi aku perlu kau tahu .. aku jugak punya rasa amarah .. dan amarah kau?? ada aku kisah... GO AWAY la.. aku tak heran pun....

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

aku yang MARAH!!!!


 

No comments: