Jiwa Penuh Chenta

Monday, January 11, 2010

jiwa ku bersenandung irama ku diam

salam wahai jiwa-jiwa yang tenang...

“ Sesungguhnya di dalam diri manusia itu ada seketul daging, jika sekiranya baik daging itu, maka baiklah seluruh diri manusia itu. Jika sekiranya buruk daging itu, maka buruklah seluruh diri manusia itu. Ketahuilah, bahawa ia adalah hati ”.

pernah tak kalian rasa best sangat2 tapi at the same time kosong sangat2...

pernah tak?? hmmm

benda ni jadi kat aku.. huh.. aku rasa yang aku ni sepatutnya dah sembuh kan.. haha tapi CEMBURU aku ni masih belum sembuh rupanya.. huh

aku cemburu melihat kalian yang sedang bergumbira.. haha walaupun aku masih bergelak ketawa.. hakikatnya..

hanya ALLAH tahu...



benarkah????

jiwa ku bersenandung
irama ku diam
hati ku kelam
bulan ku suram


jiwa ku riang
irama ku kosong
hati ku sayang
ingin sesempurna bintang


jiwa ku irama ku
hati ku perasaan ku
cinta ku rindu ku
hanya padaMU...

amin
=)

salam sayang dari jiwa yang bersenandung tapi irama ku diam





No comments: