Jiwa Penuh Chenta

Sunday, January 24, 2010

rasa ini harus dibunuh sebelum aku tersungkur yang ntah kali berapa...

ni status aku pagi nih.... status di FACEBOOK ku..

kadang2 aku rasa aku tak der perasaan dah nak main2 benda nih.. ada benda lain yang harus aku fokus.. tapi kadang2 aku rasa ada benda yang aku nak ambil tahu.. ambil berat tentang kawan2.. beri pada mereka perhatian.. beri mereka sekelumit harapan..dan seulas senyuman.. huh kadang2 aku rasa membazir semua tu... mereka tak pun buat macam tu kat aku.. kadang2 bila aku dah terlalu berharap aku jadi lain.. macma ner ntah nak cakap.. rasa macam di anak tirikan. huh


ILLYANI BERHENTI BERHARAP!!!!



so kawan2 di facebook abaikan pernyataan di atas...

ok, abaikan kecelaruan mood diatas.. huh ni la bila terbawa2 asemen dalam kehidupan yang nyata.. haha aku jugak yang boleh jadi seorang yang psiko... (benarkah???!!)

berbalik balik pada rasa itu tadi.. boleh ke kita rasa apa kita rasa skang ni??!!

A. manis
B. masam
C. masin
D. pahit

korunk leh tak rasa apa benda ni dalam perasaan korunk.. haha aku pun tak tahu dah rasa apa dah sekarang nih.. lau aku cakap aku rasa masam2 manis.. haha cis!!!! (benci bila aku diabaikan)
aku mahukan perhatian.. !!!!!! SILA JANGAN ABAIKAN AKU....

illyani, jangan tamak.. kan dah janji dengan diri sendiri.. tak mahu tamak.. kenapa harus buat perangai macam nie lagi.. huh.. illyani behave ur self!!!!

damn!!! rasa itu datang lagi.. rasa yang dah lama aku tak rasa.. rasa yang mampu buat aku menangis tanpa perlu memikirkan hal2 yang sedih.. tanpa aku perlu menonton cerita2 sedih... rasa itu boleh buat aku tersungkur kalau aku tak kawal.. huh!!!!!



'dia' tak rasa apa yang aku rasa.. kalau dia rasa... agagaggagaga (aku jadi malu sendiri!!!)




Wali – Aku Sakit




Aku sakit
Bila menatap matamu   (bila lak aku tatap wajah 'dia' hehehe)
Sadarku bahwa engkau bukan milikku
Aku sakit
Bila ku mengagumimu
Sadarku kau tak pernah mengagumi ku
Bangunkan aku dari tidur panjangku
Sadarkan aku dari mimpi tentangmu
Ku salah bila ku berharap padamu
Salah ku paksa kau tuk mengagumi ku
Kau tak tau perasaan ku
Dan ku tak mau kau tau
Aku sakit
Jika kau tau hatiku
Karna diriku tak berarti bagimu
Aku sakit
Bilakah kau sembuhkan aku
Tak mungkin, tak mungkin sungguh tidak mungkin


aku yang rasa rasa itu,

 


p/s: cantik tak permandangan diatas nih..... hehe one day aku akan jejak kaki kesana juga.. by hook or by crook.. haha ni kampung eddy, saje nak bagi aku jeles.. sebab aku cakap aku nak duk kampung macamni bila ada rezeki nanti... hehehe (INSYALLAH, AMIN)


2 comments:

are D said...

hi. ahah lol. familiar ja lagu ni~
thanks for visiting my blog

Illyani Ismail said...

hi.. hehe thanks to you too.. jenguk2 la lagi ye teratak hamba.. hehe