Jiwa Penuh Chenta

Monday, April 12, 2010

(Tulis Itu Bogel!!)

Panasszzzzzzzzzzz..... Howttt............ bila kita buka satu cerita, bila kita minta pendapat.. segala2 memerlukan respon.. sama ada posotif atau negatif... kita perlu diterima.. hahahaha (sila kritik aku, kerana aku sedang menguji tahap kesabaran aku!!!)

TULIS ITU BOGEL sila klik link ni.. hurm.. korunk suka Zahiril Adzim tak?? haha aku menggilainya... sumpah!!! aku memang mengilainya.. menggilai lakonannya.. tulisannya.. serius.. gilainya.. hahaha bukan GILA!! (ulang baca) oh ye kalau rajin sila gi blog beliau ni dan baca la post2 beliau.. gila dan gila (obses!!)

ok, aku admit la apa yang ia tulis.. apa yang kita tulis sedang menggambarkan apa yang kita fikirkan.. hoho ia sungguh menusuk kesuma aku.. hahah adeh la.. selama ni aku sedang membogelkan diri aku terhadap kalian.. (ini bukan cerita lucah!!!) aku cuba refleksi balik apa yang aku baca dari blog beliau yang aku gilai..  eheh... =)


yang sedang berbogel,


 


2 comments:

Ika Razak said...

yay.. jom berbogel. :D

Illyani Ismail said...

hoho jum bogel2 lagi... ahaks...