Jiwa Penuh Chenta

Sunday, April 25, 2010

Dating wit Rayyan Zikry

kecilnya tapak kaki dia... isk... kaki dia nih sebesar dua tapak jari aku jer..(aku dah ukur dah) muka seyes nih ----> (-'_'-)



kecil tul si rayyan zikry ku ini.. hurm....aku sambut nya dengan senyuman penuh makna dan mesra.. sungguh gelojak dihati nak jumpa dia saat aku dengar Emma dah selamat melahirkan, dan disaat wajahnya yang berusia 3hari aku tatapi hanya dari gambar yang tak bernyawa.. dan sekarang aku pegang, aku dukung, aku cium, aku sentuh, aku.. aku.. aku... uwaaaa dan sekarang aku rindukan dia.. rindukan tangisan dia, rindukan pandangan dia, rindukan senyuman tiba2 dia.. sungguh aku rindu nih... (ada yang melalak kang!!!) (✖╭╮✖)


isk... isk.. ada yang terungkap.. hmmmmmm (aku mahu dia, siap minta izin tuh kat ema, bagi aku bela, mama dia tak bagi....) ----> (╯_╰)


Mak Long sayang Rayyan... sungguh kau berjaya buat hati ku bergetar.. sob..sob.. hurm.. sayang sangat....  (◕‿-)


hey Rayyan, pandangan mu pebuh makna.. sungguh aku jatuh sayang yang ntah berapa juta kali nya sayang.. horman kegembiraan sedang melonjak2 skang nih.. (p/s: mama jatuh toilet kali kedua, hummmmmm )

 ni nenek yah aku.. hahah (suka bermonlog sendirian a.k.a membebel a.k.a potpet tanpa henti hahaha ---> jahat giler cucu dia nih..)  tapi dengan Rayyan nenek aku ni pangkat Moyang sudah.. hahah so ni cicit pertama la.. hehe

selamat tidur sayang.. ku doakan kau punya segala kebahagiaan didunia dan diakhirat.. jadi insan dan anak yang soleh, taat kepada kedua mama dan ayahmu nak.. AMIN... 


aku yang bernama Mak Long,


 

p/s:  aku mahu kawin, boleh kah??

8 comments:

Faiz Rev said...

mau kawen? dgn sape?

Illyani Ismail said...

erk?? kawin dengan orang la.. haha ke ko nak kawin dengan aku.. hahaha

(illyani semakin menggila!!)

titik!!!

Ad Rifza said...

Cutenyee Rayyann..leh tium tium pipi baby..I likee..hehe

Nor Hanis said...

kawaii baby~

Illyani Ismail said...

abg ad... hehehe cumil kan.. hehehe i like too..

hahah nak siyum erk.. leh2.. sila la.. hahaha

Illyani Ismail said...

hanis...

kawai tu haper?? hahaha

Anonymous said...

hahahahha... comey3!!!..:P

Illyani Ismail said...

erk anonymos, siapakah anda?? hehehe chumil kan???/