Jiwa Penuh Chenta

Monday, April 12, 2010

Selamat Ulangtahun Ke-48 Abah


teeeetttttttt...

ada yang mau kata abah ku muda kah?? hoho sila kan... aku bangga aku jadi anaknya...


hehe tebalkah misai abah ku ini?? hehe
sila jangan gentar sebelum salam tangannya.. 

abah,
selamat ulangtahun yang ke 48.. tul ke?? along kira.. 
hehe semoga abah panjang umur dan dimurahkan rezeki dan sihat tubuh badan...

amin...


abah,
anakmu yang sulung dah semakin dewasa..
mungkin??!!!
atau
tidak?!!!

agagagga

masih aku ingat..
waktu kecil aku dulu..
rindu yang dulu2 abah.. \

rindu akan saat Abah ketawa akan kesalahan aku mengeja..

C O N D O M I N I U M 

disebut

[KONDOMINUIM versi english]

tapi along

mengeja dan membaca 

[CONDOMINIUM versi melayu]

sungguh perkara itu sampai sekarang menjadi bahan dalam keluarga kita..
(ketawa seorang diri!!)


angah pula semakin membesar..

SPM tahun ni..
hehe selalu rasa dia paling hensem...
(ye, memang hensem pun!!!)
haha dan sungguh manja...

perempuan keliling pinggang..
(aware dengan lelaki ini!!)

hehe
abah, ingat lagi tak masa angah nak kuar main kecik2 dulu..
"abah, ujan dah naik, leh tak ebal kuar main?"
haha ujan naik??
agaggaga
mana ada ujan naik...

haishhhh sungguh memalukan..
hoho


hehe
adik pun dah semakin membesar...
hurm...

banyak benda yang dikisahkan...
adakah ini juga salah satu aku membogelkan diri

ahaks... siot je
ye
tulis itu bogel...!!!

teeettt!!!!


 

6 comments:

ScHaN クレヨンしんちゃん® said...

slamat ari jadi abah~ hahaha.. (camtuh buleh ke..)

Illyani Ismail said...

hoho mekasih deh.. nanti ku sampaikan.. hehe =p

Illyani Ismail said...
This comment has been removed by the author.
Ad Rifza said...

Selamat Ulang Tahun Pak Cik..hehe

Illyani Ismail said...

hehe abg ad, mekasih juga.. nanti yani sampaikan...

Mrs. HaKiMi a.k.a ViOLeT said...

happy birthday pak cik... yani... wah.. mai kite membogelkan diri...wakakaka