Jiwa Penuh Chenta

Sunday, April 11, 2010

Selamat Datang Chenta!!



SELAMAT DATANG DUNIA YANG PENUH RASA CHENTA!!!!



ahaks sedang membiarkan perasaan ini menguasai diri.. hahaha juga sedang membiarkan perasaan perasan menguasai diri.. wakakakakak hohohoho (panas muka waaaa)

dup dap dup dap... salur injap menguncup dan mengembang... hormon kegembiraan jugak keluar dengan banyak.. (oh ye aku bukan budak kimia..) aku budak jiwa.. haha dan aku menhargai jiwa2 yang hidup bukan jiwa yang mati!!!! teeetttt...

cerita tentang Chenta.. haha nama baru ku di Kesatria Poyo adalah Pejuang Chenta.. hoho  diberi oleh Pejuang Sensasi.. haha siapakah dia.. haha dia???? (sila isi tempat kosong erk...) aku pun tak tahu.. hohoho kawan.. ye kami kawan... walaupun Kain Batik dan Inda Sari selalu kenen2 kan kami.. haha (statement: kami tak pernah bicara tentang cinta!!!)

motif: hurm...


gadis dan lelaki yang sama.. tapi posing yang berlainan juga membawa maksud lain kan.. (apa aku mengarut pagi2 buta nih) adeh la.. otak semakin kurang udara lalu ia memberat seolah2 banyaknya ilmu didada.. hoho 

sila study shafiqa.. main banyak nih <<<<----- statement oleh hencek lau tahu aku selalu main Kesatria Poyo.... (hencek, iqa tertanya2.. nape yer bila hujung minggu hencek jarang mau msg.. hoho sekadar pertanyaan basi dari seorang kawan..)


dalam masa aku searching pic nak di donlodkan.. aku jumpa nih.. The Rules Of Love .. hoho yummmy... mau kena kiss kah??? hahahha muaaahhhh



adehla... semakin rosok pemikiran ku hohoho (diingatkan sekali lagi: hati penulis sedang berbunga indah!!) munge taik ayam je aku takmo.. hahaha



perasaan dulu kembali terasa...  oh ye, aku mahu buat pengakuan.. saya sudah bersedia..sedia apa?? (kawin, tunang, bercinta???) saya sudah bersedia mahu ____________ (sila isi tempat kosong) wakakkakaka...... (ok, illyani cukup la perasan tuh.. sudah2 la!!!!) kepada yang sudi.. sila la cari kunci pintu hati saya.. (macam lah aku ni bagus sangat!! haha perasan lagi si illyani)

PERSOALANNYA:

ada ke yang sudi??!!!

(haha ketawa dengan kebodohan sendiri!!!)

penuh rasa chenta,

 

4 comments:

Faiz Rev said...

isi tempat kosong ==>> kahwin

xyah isi tempat kosong pon org bleh agak kot

Illyani Ismail said...

hoho faiz sayang... wakkaka kawin?? mana mau carik duit.. mau pakai pasir ka..heheh apo la.. sekeh pala kang.. hehe

anyway jawapan ko salah la dear.. heheh

ScHaN クレヨンしんちゃん® said...

hahahah~gelak penuh makna

Illyani Ismail said...

schan, wakakak gelak penuh makna.. hoho apakah?? haha sila jangan bagitau mereka ku sebut nama2 mereka yer.. hehe