Jiwa Penuh Chenta

Tuesday, April 06, 2010

nak naik belon panas lepas tuh nak gi jauh2... boleh??




nak naik belon panas... nak naik belon nih lepas tuh gi jauh2.. gi tempat yang tak de sorang pun kenal siapa ILLYANI ISMAIL.. hurm.. lau naik belon panas, dapat tengok keseluruhan.. ye la sekarang ni fikiran sedang sempit.. hurm.. ni tak leh itu tak leh.. semua serba tak kena.. hoho... kenapa ye, boleh ke aku taip nama kamu erk.. haha lau la aku punya kekuatan.. lau aku leh menjerit siapa yang orang itu.. kan best!!! tentu la aku tak bengang macam ni.. hahaa oh ye, ni blog aku.. selagi aku tak usik orang tuh.. korunk jangan usik aku.. haha ok!!! aku ngaku, aku sedang mengalami PMS... hoho simpton2 bulanan telah tiba.. haha jadi,  SILA.. JANGAN CARI PASAL DENGAN AKU, OK??!!!! harap maklum.....

pelbagai emosi sedang melanda, jadi jangan cuba dekat dengan aku.. kalau tak ari naya je.. aku pernah gigit tinger orang.. haha menjadi sejarah dalam family.. anda mahu jadi mangsa kedua.. hahaha sian korunk kan.. haha sila berjauhan dengan aku seminggu dua nih.. hoho...  sangat BERSYUKUR JADI WANITA.... =)

You are responsible for your life. You can’t keep blaming somebody else for your dysfunction. Life is really about moving on.
~ Oprah Winfrey ~

saya wanita normal,

 
 


No comments: