Jiwa Penuh Chenta

Tuesday, April 06, 2010

perghhh perangai lu orang bikin wa panas hati!!!!!

sakit giler hati aku nih.. ni la dia yang terjadi bila kita cuba ambik berat tentang seseorang kan.. huh!!!! aku baru mula nak berjinak2 nak berkawan dengan orang semula.. ok la kan lau ni yang aku dapat.. fine.. adala dua tiga orang cuba mencabar kemarahan aku.. huh.. korang tak berjaya pun.. tapi aku akui aku sedang SAKIT HATI!!!!

YA ALLAH... hilangkan rasa ini.. sungguh aku tak suka bila aku marah.. aku jadi benci pada diri sendiri.. jiwa aku lemah bila aku mara.. hilangkan ia dengan segera... aku merayu... hilangkan perasaan mara dalam hati ini...

kemarahan mengusai diri,

 

p/s : Si Kecil Adam bernama RAYYAN ZIKRY.... hurm bermaksud kepuasan ingatanku... benarkah Emma?? arghhh akan ku berikan ia kebahagiaanku iaitu ILLYANI... baik2 sayang.... =) nantikan kunjungan Mak Long....

No comments: