Jiwa Penuh Chenta

Monday, April 19, 2010

ambil pemetik api, bakar fotonya (hancur jadi debu), bagaimana pula lukisan wajahnya dihati ku??

Separuh Jiwaku Pergi
Memang indah semua
Tapi berakhir luka
Kau main hati
dengan sedarmu
kau tinggal aku

Benar ku mencintaimu
Tapi tak begini
Kau khianati hati ini
Kau curangi aku


ingin aku jerit.jerkah.mengganas.buka langkah.biar kau tahu remuk dihati ini..
ya tuhan, hati ini belum pulih sepenuhnya.. 
sungguh aku yang rasa sakitnya..

(diam!!!!!)
sakit.pedih.titik.merah berdarah.tusuk.kejam.tercalar.hati.
angkuhku mula melangkah.
ego menguasai diri.
SUMPAH!!
tak kan ku ulangi.dan ulangi.



jatuh terduduk.diam.dan diam.jangan ganggu aku kala jiwa sedang panas membara.

kata seseorang itu,

"dalam kehidupan sebenar, 
kegembiraan yang paling agung ialah dapat bersama dengan seseorang yang kita cintai selamanya, 
sentiasa bersama ketika dalam kesusahan"


mahu ditoreh hati sendiri biar hilang wajah itu,

2 comments:

Ika Razak said...

ko same je dengan aku kan.. sekarang ni aku pun asik ingat kat ex aku je.. huhuhuhu menyampah la yani.. sedih kan?

Illyani Ismail said...

haha ika, tau tak per.. ekceli aku takingt sangat dah.. ari tuh aku pakai hp mama aku.. duk kelebekhp mama aku still simpan no hp dia lagi.. haha kesudahnya aku yang nanar dan makan hati.. erk.. adeh la....