Jiwa Penuh Chenta

Friday, July 08, 2011

Tuhan Ada!!

hurm....

boleh aku percayakan kau?? kau ada untuk aku??

aku perlukan teman untuk aku bicara hal jiwa aku... mana ya, teman-teman yang lain.. ada!! ramai sangat.. tapi aku tak tau siapa yang boleh aku percaya...

hurm....

ye, tuhan ada...

ambil air wudhuk... sujud depan NYA... menangislah depan NYA... owh jangan lupa ambil al-quran, baca dan fahami maksudnya... sumpah kau lebih tenang... 

aku??
tidurku malam tadi berpelukan AL-QURAN...

aku perlukanNYA sebenarnya... 

kan? kalau manusia.. agak-agak sudikah menjadi teman pelukku sepanjang malam dengan bahu yang dibasahi air mata???

sudi...??

 

p/s:  sedang merancang satu rancangan. mahu lari dari rumah... 

3 comments:

udacun said...

meh aku peluk ko tiap2 malam eaa

Illyani Ismail said...

hahaha

SUDI ke kakak???

Illyani Ismail said...
This comment has been removed by the author.