Jiwa Penuh Chenta

Thursday, July 14, 2011

keturunan baik-baik

berkelakuan sumbang depan mata. tak malu kah?? anak-anak muda melihat perlakuan sumbang itu?? generasi muda mudah meniru aksi itu dan ini... bagus sungguh model terbaru sekarang ini. pakej yang lengkap.. keh..keh..keh.....perempuan harus baik walaupun tak solehah, bagi aku la...

owh, lupa.. kau TUHAN kan.. sebab itu senang dan mudah membuat angkara nista.. hinanya keturunan kau.. kau lupa agaknya. setiap doa orang yang kau anaya itu akan dimakbulkan ALLAH.. ya rabbi, aku lupa lagi.. kau lah TUHAN... boleh saje kau abaikan doa dan rintihan mereka bukan??

hurm... setiap mereka tentu memaki hamun segala perbuatan kau.. anak-anak meraka tentu mendoakan yang anak perempuan kau, cucu kau, cicit kau.. mengalami nasib yang sama... kau lupa agaknya.. dosa-dosa kau sekarang akan menghantui setiap keturunan kau pada masa depan.

tentu sedapkan nafsu yang menerajai hati?? iblis menguasai diri?? yeah.. kau yang betul.. kau kan tuhan.. semua orang salah disisi tepi kau.. semua orang melakukan dosa terhadap kau..

ingat..!!! sok2 kalau mati.. orang tak maafkan kau.. payah... tak payah tunggu mati, dengan KUASANYA segalanya akan terhurai..

Kalau curang, jangan biar terbongkar. Kalau menipu, jangan biar dijumpa kebenaran. kau kan dari keturunan baik-baik..


  

p/s : ulangtayang silap kau suatu hari; mungkin pada anak, cucu or cicit..

p/s/s: peringatan juga pada aku. jadi baik supaya orng lihat kita dari keturunan baik-baik.

No comments: