Jiwa Penuh Chenta

Tuesday, July 12, 2011

Mahal....

"Tuhan jadikan kita berbeza-beza, tetapi Tuhan jadikan Cinta supaya kita bersatu"


yang comey ini Ain.. hilang sakit kepala dia, bila aku belanja chezzy wedges.. hehe yang belakang tuh kawan-kawan aku.. kami semua satu kelas.. dan kami juga membawa  perwatakan berbeza... tapi kami semua disatukan atas nama Cinta....

reunion kami... or trip.. or holiday... apa saje word yang leh digunakan untuk kami berkumpul bersama-sama.. 

sebahagian dari mereka ada yang aku dah jumpa.. dan ada yang aku tak pernah jumpa selama bertahun-tahun.... sumpah, banyak perubahan yang berlaku.... dari umur kami 18tahun dan sekarang 25tahun... dari bujang hingga isteri orang... suami orang,.. bapak orang... tunang orang.... perubahan demi perubahan itu buat aku teringat... aku semakin dewasa rupanya....

keluar dari sekolah, aku buat hal sendiri... yeah, mencari identiti sendiri... haha kalau nak diikutkan dan nak dikenang.. aku tak percaya yang kami semua berjaya melalui setiap fasa dalam kehidupan kami....

weird kan... kami semua disatukan atas nama Cinta... yeah.... cinta yang kami semua masing-masing mengerti... bertelagah la macam ner pung... bergurau la macam ner pung... sakit hati la macam ner pung... kami tetap bersatu... yeah, semua ada perangai masing-masing... tapi bila masing-masing ada hormat antara satu sama lain dan sayang antara satu sama lain... segala-gala jadi indah... 

seperti mahalnya pic yang aku paparkan... indah... aku paling suka... hargainya... dan aku jeles.. dalam moment indah ini.. aku tiada untuk menikmati.. cukup aku sekadar jadi pemerhati.... =)

 

No comments: