Jiwa Penuh Chenta

Saturday, July 30, 2011

awesome!!

seha and me at bukit jalil
salam..
hehe sila jeles pada yang berkenaan!!

ekceli ni la kali pertama aku nak menonton perlawanan bola sepak secara live!! dah 25tahun aku hidup. this is my first time. horeyyyyyyy!!!

uih.. teruja giler. ramai orang
haha bergasak dowh aku nak masuk stadium tadi. haha ambil berkat kata kawan aku. cilakak!! penuh dengan lautan biru dan kuning.. go Malaysia go Malaysia go Malaysia..

walaupun kalah!!kita dah pertahankan maruah dari celaka!!
spesial thanks pada Naim yang beli tiket sepupu kepada kawan aku yang baik hati Kay's yang sudi nak suh Naim belikan untuk aku. haha walaupun sampai awal tapi tiket dapat lambat.. betul-betul menguji kesabaran dengan line Maxis problem gila babi!! dan stadium yang dipenuhi manusia dan sini aku lihat orang asing, cina dan india sama-sama menyokong Malaysia. hohoh teruje der!!

ko hado???

owh pesanan ku pada mereka, haihh
  1. sila buang sampah merata-rata lagi ye. bangang!!
  2. hisap rokok kasi laju2 la der. baru macho. syiall!!
  3. tak yah beraturlah kan. potong je Q. bangang!!
  4. bawak mercun banyak-banyak. baling kat budak. syiall!!
antara bad things happens kat bukit jalil ari tuh. huh!!

patutlah dari dulu abah aku tak nak bawak aku gi tgk bola. macam-macam peel manusia aku jumpa.cam haram jadah!! haha

tapi inilah pengalaman pertama kali dan ini bukanlah kali terakhir. owh rupa-rupanya boyfiee Kay's pun baru pertama kali. haha

AKU NAK LAGI!!


"eh, kita baru keluar stadium, bukan baru keluar pub!,
jangan nak mabuk sangat jalan tuh"
Firdaus, 2011


   

p/s: menggila kadang satu perkara yang bagus.

No comments: