Jiwa Penuh Chenta

Tuesday, July 05, 2011

Ranap

"sekali cinta selamanya cinta, dan itulah aku.. walaupun aku cuba untuk bertahan dan sampai masa aku harus lepaskan kau pergi.. dan yang pasti aku tetap cinta.. "

gadis A: aku tanya abang aku, orang lelaki kalau dia dah tak nak dia akan buat sampai perempuan jadi fedup.. sampai perempuan itu minta untuk dilepaskan...


gadis B: lelaki pantai timur memang macam tu... sekali je ucapkan kata sayang.. lepas tuh susah nak dengar dan dia akan tetap sayang...


lelaki A: dia ni betul-betul lelaki. bertuahlah kau.


lelaki B: sesetengahnya betullah.. kalau dah tak nak tuh.. dia ignored je.. nak cakap susah..

hmmm... cukuplah respon dari empat manusia ini.. aku kadang-kadang dah penat... malah bukan kadang-kadang.. tapi memang dah PENAT!!

tiada apa akan terang selagi kita berdua masih dalam kesamaran...

 

p/s: aku nak nangis.. tapi hati ni dah cukup kebal dan air mata dah terlalu kering untuk mengalir..

No comments: