Jiwa Penuh Chenta

Sunday, February 06, 2011

MERAJUK UNFRIEND ADD APPROVE IGNORED

ada seorang budak ni.. dia dah pandai nak remove2 aku bila majuk... sapa ntah ajar dia... nak kena tibai bontot dak nih... ngada2 lebih... [disebabkan dia derhaka, bontot myvie dia kena langgar, tu la derhaka lagi..]

punca dia sebab aku kata kat dia  "adik sapa yang bersepah-sepah nih.." hahaha lepas tuh dia remove aku dari friend dia.. dah hampir 12jam kot dia remove aku baru pasan malam tadi.. dalam kul 12.45 pagi kot.. haha sian beliau.. merajuk tapi aku tak tahu.. haha sian2... mesti minum susu nespry tak cukup nih.. "dik, kau nak susu tepung tu tak, aku ada lagi sikit nih...." hahaha


sila sentap dengan aku lagi.. tak akan dilayan.. 
haha aku buat derk lagi ada la...
lepas ni kau merajuk lagi 
dan ada cubaan nak remove aku...
aku dengan bangganya
"tak nak dah approve kau!!~~"


inilah rupa sebenar beliau...
nampak dak baik je kan tapi NAKAL yang amat!!
suka la kau masuk lam blog aku nih...
hahaha
dak ni kuat mentekedarah...
badan je kecik...
derak pun kuat gak....

hahaha aku nak majuk jugak ni..
ignored kau dua hari...

okey?!





3 comments:

khay_sengal said...

ak yg ensem nie pn xpnh ko promo dlm bloq ko~
miahahaha~~

khay_sengal said...

ak yg ensem nie pon ko xprnah nk promo~
ceh~
xmo kwn nk mjuk~
nk remove ko~
hahahaha~

Yaniey Cikedies said...

hahaa ko gila kah khay....
nanti la aku promot eh.. hahaha