Jiwa Penuh Chenta

Monday, February 21, 2011

Kucar Lanar Di Kuala Terengganu

Bukit Puteri



hoho... lama tul nak ada feel hupdate blog pasal Bukit Puteri.. owh sebelum tu, saya kenalkan diri.. Beta Tuan Puteri dari Bukit Puteri.. haha....

cantik tak??!! pandangan dia biasa je.. tinggi gak.. mengah lah Beta nak sampai ke Puncak Bukit Puteri tuh.. tinggi weh.. nasib badan Beta dah kurus sikit.. kalau tak mahu jugak Beta jerit hulubalang Beta angkat Beta sampai ke Puncak sana..


ni permandangan dalam kawasan Bukit Puteri.. owh sangat biasa jela kot tapi bagi Beta, best dan best lau rumah Beta di Bandar dijadikan seperti ini.. dengan dihiasi permandangan laut.. sepoi2 bahasa perancis.. haha.
.


sapa berani pergi ke hujung jalan dinung?!! haaa aku gi la.. situ ada kubur.. seram gak. feel dop au starang.. haha hancur bahasa ganung aku weh.. seyes aku nak kawasan rumah macam ni.. dalam taman.. tapi harus dijaga okeh nanti nyamuk banyak.. aku ni pemalas sikit bab kemas2.. haha sila rejek saya.



ini depan Kubu.. dalam ni ada bedil pe ntah.. haha aku nak panjat menara kawalan tuh tapi kunci.. siot tul.. apa2 pun terenganu banyak gak tempat menarik.. huh.. pic banyak giler kitorang tangkap.. tapi aku malas nak edit2 so aku ambik dua tiga je la tuk tunjuk bukti aku dah pergi sini.. kau dah pergi??!! hahaha


Pekarangan Istana Maziah


haa.. sweet tak?? haha i wish sok2 dah nikah nak ambik pic macam nih.. haha berangan lebih.. lambat lagi kot aku nak nikah.. [walaupun sedikit tension bila orang asyik tanya bila aku nak nikah, jawapannya; tunggu 5tahun lagi okeh.]


ini kawasan istana maziah jugak.. nampak tak atas bukit tuh ada menara warna putih. aku nak panjat situ lah.. tapi kunci.. arghhhhh...



pic ni aku malas nak edit.. so this neutral me.. ngeh2... aku tengah tggu Sultan Mizan nih.. dia kata nak gi dating dengan aku.. mana la Beliau nih...

weh.. korunk tak pasan sesuatu ke.... pasan tak???

*
*
*
*
*
*
*

pasan tak dari Beta dah tukar jadi Aku.. betapa aku ni hanya dari golongan kebanyakkan.. haha mana mungkin jadi golongan Istana yang punya darjat yang tinggi.. kisah kita pun banyak beza apa tah lagi harta.. so berangan2 jela Cik Illyani.. =)



comey tak saya??
kenapa suka edit pic hitam putih eh??
ntah lah.. 
seronok kot.. 
pelik la!!

pesanan pihak penaja: korunk memang Rawks.. haha walaupun kita dari latarbelakang yang berbeza.. thanks sudi jenjalan dengan perempuan gila seperti aku. haha lepas ni kita gi Jom Heboh lak eh.. haha

spesel editing untuk Ya, 
haha beliau bising sebab pic dia tak de.. 
nah Beta dah edit Terbaik Punya.. 


hambik kau!!!
besar camera aku bagi.. haha
parok... berak66


 

p/s: saya dalam dilema.. sapa boleh tolong?!

p/s/s: saya rindu awak lah..love you

p/s/s/s: nak balik KL laju2 je nih.. rindu dengan suasana bising kotaraya.

p/s/s/s/s: UMT ada hantu.. takutt...!!!!

1 comment:

etty hayati said...

hahahaha..... hambik... bsaw gmbo i... suke3... (mood kcik ati ilang mgejut.. hi3..)