Jiwa Penuh Chenta

Monday, February 07, 2011

#Monolog 1; Jujur

rasa macam dah lama tak JUJUR dengan diri sendiri..
betapa aku cuba MENJAGA hati kecil orang dikeliling dari disakiti oleh PERBUATAN aku..
akhirnya.. aku sendiri yang SAKIT..

nanti-nanti, bila kau senang.. duduk DIAM.. fikirlah dan rasai lah bagaimana aku RASA..

kebiasaan yang boleh membunuh aku dalam diam..

p/s: batuk pun tak elok lagi, dapat lagi sakit baru, selesema pulak.

p/s: seminggu tak dengar kau azan, rasa sunyi tempat ini. lepas ni lau cuti, aku nak balik la.


 

No comments: