Jiwa Penuh Chenta

Sunday, February 13, 2011

#Monolog 4; air mata penuh dengan rasa chenta

mata bengkak.. menangis semalam.. haha hebat kan?! macam2 dalam kepala otak.. tambah2 aku sendiri pergi cari masalah, aku sendiri yang buat pilihan, aku sendiri yang hendak.. so menangis la sendiri2.. tapi ada yang teman. walaupun sekejap, walaupun tak berapa nak sembuh.. thanks..

petang semalam menangis, aku tido petang.. peel lama jadi balik.. aku tido petang tanpa makan, tanpa makan ubat, ok, lau macam ni perangai bila nak sembuh kan? sendiri jugak cari penyakit. padan muka aku.. semalam tido dari petang sampai jam 7.00 pagi tadi.. serius, solat aku melayang lagi.. haha memang tak boleh buat isteri... ini lah berlaku bila aku ada masalah.. selalu sangat jauh dari yang ESA.. kenape ye??


sebab aku sakit selama sebulan ni kan.. berat badan aku susut sebanyak 5kilo?? kau percaya.. haha 5kilo tuh aku rasa air je kot.. mungkin ini fakta atau auta?!!

hurm.. jum nangis lagi.... best!! 


p/s: sedang mengusahakan PITA, lec nak bab 1-3.. letih...

p/s/s: hurm.. kalau sayang cari, kalau tak sayang main jauh2..

p/s/s: ntah lah.... nangis memang terapi yg terbaik untuk aku.


 

No comments: