Jiwa Penuh Chenta

Thursday, February 03, 2011

berbeza itu istimewa.

ada apa la sangat kan dengan chenta ni.. tapi aku suka satu blog ni.. DUDUK [kelik2.. up lagi trafic dia]

jangan jadi hamba chenta? ingat tak.. aku pernah pesan dulu.. tapi kadang2 manusia kalah dengan chenta. tolong lah, jangan nafikan naluri manusia itu.. [mesti ada orang akan kata, aku jiwang lagi, pedulik hape aku..]


bangun awal pagi hari ini.. setelah pale otak rasa bangang semacam. owh, tiba-tiba jadi minat pada kaktus berduri.. setelah marathon muvee sepanjang cuti kali ni.. "pasta i love you" cite korea.. tak dela hebat mana cerita ni.. tapi ada simboliknya dengan kaktus dgn cerita tuh.


ni sebelum dia bebunga.. sumpah, dulu aku pandang dia sebelah mata je.. dah umur 25tahun baru tahu kaktus sebenarnya berbunga.. haha bodoh betul illyani.. but aku dapati dia.. unik dan berbeza.. i like it.. suka sesuatu yang berbeza.. sebab dia nampak istimewa dari yang lain.. =p

macam tu juga manusia.. "aku adalah aku, kau adalah kau" bukan kah kita berbeza.. pandangan kita jugak berbeza.. bukankah itu unik.. =)


okeh, asemen dah siap, nota dah baca sikit2... FYP dah jalan sikit.. sikit2 je kan.. tak pe la.. lama2 sampai jadi gunung... =)

fuhh....

pija kata "penantian yg akan membuahkan hasil yang begitu cantik sekali"

so sabar itu kan INDAH~~ ekceli, sedang pujuk hati sendiri.. hehe hebat kan aku? kau? boleh ke pujuk hati sendiri... bukan senang nak jadi aku.... PAYAH!!



 

No comments: