Jiwa Penuh Chenta

Monday, February 28, 2011

who understood, put ur hands up!!

okeh.. tiba2 je ada benda nak share... haha dun no why...

ekceli aku sebenarnya suka test and retest.. haha tapi kadang2 test yang diambil menemui jalan buntu... kadang2 dah gagal dah ni.. selang dua tiga hari rupa-rupanya test tuh berjaya dengan gayanya.. hoh....

tiba2 saya rasa, saya macam faham dia.. hah.. sapa dia?? ngeee mengunakan segala kepakaran sebagai 007 agent.. saya rasa saya dah mula faham beliau sikit.. mungkin faham kot.. mungkin tak?? tapi apa2 pun.. haha habislah aku... agak2 bape lama nak kena ignored eh?? huiisshhh.... er bila kira2.. lama nya nak faham beliau.. haha itu pun kalau betul telahan dan tilikan saya ni la.. betul ke saya makin beliau.. atau makin tak faham?? haha adehla... sakit pala...

ce citer sikit dengan aku nih... hurm.... eh tapi kenapa kakak saya kata dia laki orang eh?? haha adakah kerana perut beliau buncit!! hahaha adeh la... kenapakah kakak saya kata juga lau bukan laki orang dia mungkin kekasih orang.. hoh.. sungguh misteri nih... adeh la beliau nih... cuma la jangan mystery sangat.. simple2 sudah.. ngeeee

rasa macam nak bako je dia.. haha jangan!!! aku masih nak teliti beliau lagi... banyak lagi method yang boleh diguna pakai.. banyak lagi benda yang perlu diselidik... lai2... mari kita fikir sama2.. siapakah beliau..?? seyes aku pun nak tahu gak..

aduyai, ini GG je la.. Gosip Girl.. haha siapa faham pe yang aku cuba sampaikan.. angkat la tangan..!! huh

p/s: tak sabar nak balik Kuala Lumpur.. hoh...Kuala Lumpur here ai come.... =)
p/s/s: tiba2 aku takut lau apa yang kakak cakap tadi betul belaka...  hehe meh2... lau betul aku lanje roti canai eh...
p/s/s/s: my dear tak nak layan saya sebab saya buat dia marah semalam.. cal tak mau angkat.. komen tak mahu balas.. hoh... isk... kurang kasih sayang....


 

No comments: