Jiwa Penuh Chenta

Thursday, February 03, 2011

Emraan Hashmi i miss you damn much... will you married me??

siapa Emraan Hashmi.. dia kekasih aku.. haha dia ni la yang aku puja2.. yang aku mimpikan setiap masa.. haha percaya la pelis.... weeee jarang babe aku puji orang.. haha.. 

okeh2.... meh2 kita tgk pic beliau okeh...



hah.. dah jatuh cinta ar tuh.. 
aipp.. dia aku punya okeh...
tengok je boleh...
pegang, belek, sentuh dan usap2 aku nya..
haha

seiras?? not so sure.. dah bertahun tak jumpa
tapi yang pasti ada sedikit yang sama...
mungkin tang bibir, mungking tang mata...
yeah...
aku rasa mata kot...

arghhhh pesal leh teringat nih....

choiiiiii,.....!!!


i miss that moment...
arghh dulu...
hahah kenapa aku tiba2 teringat..
mungkin dia rindu aku jugak kot..
hahaha
habis la lau dear aku baca..
ekekke
baik larik dulu....



awak,
saya mesage tadi..
no tu awak dah tak guna lagi eh???
tak pela..
ingat nak tanya khabar je...
tak sangka

awak sungguh2 nak buang saya...

choiiiii......

jumpa tepi jalan... saya tampar awak dulu..
walaupun time tuh saya dah beranak empat..
hahahha

itu janji saya...


aku nak tanya korunk..

HENSEM TAK BEKAS KEKASIH AKU NIH?? 
haha...

emraan hashmi, will you married me???

p/s: choiii... asik tanya aku bila nak kawin, tembak kang.... [stress]
 
 

No comments: