Jiwa Penuh Chenta

Thursday, May 13, 2010

Wa dapat award dari ApekHensem..


award pertama setelah SETAHUN lebih blog ni beroperasi!!!

haha tq la sama ApekHensem 
tapi aku kena jawab soklan2 nih.. aduyai... ni yang RAJIN sangat nih.. wakakka

1. apa yang bermain dalam fikiran kamu sekarang?
-SERABUT!!!-

2. nama samaran kamu?

-adalah-

3. berikan 3 orang yang kamu sayang

-abah wa, mama wa, ibu wa-

4. panggilan untuk si dia..

-wa talak apek hensem lam hati wa-

5. hadiah yang korang impikan dari orang tersayang

-wa nak dia je la-

6. blog mane yang korang suka follow..


7. bagi award nie kat 15 blogger lain

- wa 15 blogger.. isk aku ni bukan nya la ramai sangat kawan2 blogger... aduyai..
aku bagi dalam dua tiga orang je la apek... hehe

c. xenre 
ok tu aja kot.. haha mekasih lagi sekali apek hensem oiittt..

yang suka award nih,

No comments: