Jiwa Penuh Chenta

Saturday, May 08, 2010

A Shoulder To Cry On

SAKIT SAKIT SAKIT SAKIT!!!!!! PEDIH HULU HATI..... YA ALLAH.... SUNGGUH KAU TAHU KELEMAHAN AKU... TAPI KENAPA KAU UJI AKU DENGAN KELEMAHAN AKU YANG SATU INI, KENAPA???KENAPA??? KENAPA????

(berkali2 aku jatuh terduduk... berkali2 jugak aku cuba bangun, mengharapkan ada tangan yang sudi mengapai.. dalam berkali2 itu aku percaya ada ruang untuk aku menarik nafas lega.. tapi sampai aku luka berdarah.. berparut dihati.. sirna itu tak menjelma.....)

hey illyani bangkit!!! apa yang kau mahu.... 

(aku mahu menangis.. pinjam kan aku bahu....)


"Malam. Gelap, hitam, dan sejuk tersentak-sentak.

Duduk sendiri-sendiri. Dan bintang berbisik, Dia telah membuatmu menangis, akankah kau pergi meninggalkannya?

Tunduk terdiam. Bintang dipandang. “Wahai bintang, akankah kau meninggalkan langitmu?
 
-dari sahabat-

4 comments:

ApekxHensem™ said...

bahu apek ala....apek kasi diskaun..satu jam rm10..paling kulang kena 3 jam.boleh ka amoi???kekekeke

xenre said...

aiyooo.. ini pompuan aa.. manyak mtol la munga2 kat dalam taman hati maaa..

Illyani Ismail said...

apek,
wakakka mannyak mahal maa bahu kamu.. talak diskaun kah....

Illyani Ismail said...

xenre,
waaaa... wa mmg dalam ati ada taman maa... hehe