Jiwa Penuh Chenta

Thursday, May 13, 2010

Award lagi!!



ok...aku tak faham sebenarnya... hurm... haha walaupun dah setahun lebih aku ada blog ni.. tapi seyes dowh.. aku tak faham sangat... maybe sebab aku ni jenis tak ambik pot kot.. haha nufang tu wa tak der beb.. apa ntah lagi layak untuk blog terbaik....

apa2 pun terima kasih la pada Sufferedgezine kerana sudi memberi award blog terbaik pada aku.. haha ntah apa2 je blog ni... hampeh kot.... 

terkesima dan terpinga2.. apa semua ni... oh ye dan jugak semakin keliru..... pala semakin gelong....

yang penin,

 

2 comments:

sUfFeR8zInE said...

lain org lain tujuan bagi award.ade yg suruh pas2 la itu la ini la,tp tujuan utama award ni sbg penghargaan sebab blog menarik lawa, entri pon sedap dibaca...just like mcm personal award x perlu pas2..



http://sufferedgezine.blogspot.com

Illyani Ismail said...

owh ok.... saya faham... terima kasih...

saya hargainya... =)