Jiwa Penuh Chenta

Saturday, May 15, 2010

Tag dari Apek Hensem lagi maaaa

tag dari Apek Hensem 
apek, lu ni manyak lajin lorhh tag2 wa... hoho apa2 pun mekasih laa.... hehehe
1. Apa yang akan anda buat bila dapat tahu member anda tikam belakang anda?
aku buat pe erk... mula kan langkah balas dendam secara dendiam.... hoho LOL.... (SILA: Jangan cari pasal dengan aku ok!!)

2. 6 orang di hati anda.
♥ Mama
♥ Abah
♥ Ibu
♥ Angah
♥ Adik
♥ Anak aku laa... (Rayyan Zikry)

3. Anda rasa anda comel?
hahah soklan pe nih??? haishhhh opkos la, aku comel lorh......... tak caya ke?? meh sini aku tunjuk kat korunk comey ke tak....


haha comey tak???
4. Single or taken?
Taken already maaa... haiyaaa wa bapak mama punya lorh.. lu mau?? mintak sama famili wa ok?!!

5. Blog yang anda suka....
haishh.... sila older post ok.. malas lagi mau taip dua tiga kali.....
 
6. Adakah bilik anda kemas setiap hari?
 Grrrrrr lau tak kemas.. pala wa jadi pusing.. wa suka kemas2... even pala bapak wa pun.. wa suh dia botak lorh... hehe balu hensem maaa...

7. Lagu terakhir yang anda dengar?
150 juta kali.. saya kenal sayang saya... haishhh manyak best lagu tuh.. sila dengar arrr...
 
8. Last text message...
along, cal balik.....(angah ni suka perabis duit aku...)
9. Last phone call..
hahaa malam tadi En, Pejuang Sensasi cal.....

10. Hari terakhir anda menangis
hohoho... tahun lepas... depan khalyak ramai... aku menangis sebab putus chenta

11. Five-5- favourite colour
♥ Merah
♥ Hitam
♥ Kuning
♥ Pink
♥ Biru

12. Orang terakhir YM?
manyak tul la apek ni tanya2... haishhh... hurmm sama dengan sis wa...

13. Game paling anda suka?
Kesatria Poyos

14. Apa perasaan anda menjawab tag ini?
BOSAN!!!

15. Anda rasa tag ini best?
Not bad...

16. Tag lagi 10 orang.
sapa2 yang baca la erk..... hoho



tak de perasan,


7 comments:

vanilla popsicle said...

kesatria poyos?

cikgadis konfiuss said...

erkk! ku baca, perlukah ku buat? masalahnya da penah buat ni dl.kekehkeh~

ApekxHensem™ said...

kuikuikui;Pts

Illyani Ismail said...

vanilla, sila la cuba .. hehe ada facebook.. install game tuh... kesatria poyos...

Illyani Ismail said...

cik gadis konfiuss...

agagaga(gigit jari) hehe tak perlu kot... hehe nak buat pun tak per... hehe

Illyani Ismail said...

haishhhh apek.. lau kena tag lagi.. wa siyumm lu ok ?? hahah

shazika said...

(^______^)