Jiwa Penuh Chenta

Thursday, May 13, 2010

Pukul berapa datok harimau??!!

haha adeh la.... disini la sepanjang cuti.. aku akan menghabiskan masa selama 3bulan.. setiap pagi.. dari isnin hingga jumaat...

sini la Mama ku kerja.. meberi khidmat, walaupun dalam keadaan yang tak mengizinkan sepatutnya.. hurm.... sayang Mama...


tekun tul budak2 nih... ok!!! masa ni mereka tengah merwarna.. memang senyap.. haha walaupun tak ramai macam tadika lain... kenakalan diorang buat suara Mama aku menjerit macam ada 12 orang budak2 yang perlu dia ajar.. hahaha (hebat2!!!)


yeah!!! orang kuat ni mempunyai tulang besi urat dawai.. hehe itu Mama saya...  oh ye, aku dah ada muscle!!! haha setiap hari aku angkat kerusi roda tuh masuk lam kereta.. hehe tapi bukan aku drive.. mama tak caya kat aku lagi.. yela baru dapat L.. hehe takpe.. kereta tu auto.. so mama leh drive.. dan nasib baik jugak jarak dari rumah nak pi tempat keje mama tak la jauh mana.... SYUKUR!!! Mama perlu kuat.. dan aku harus lebih KUAT!!!!

(baru2 ni Mama bising a.k.a membebel haha aku layan dia macam dak kecik, yela mana leh minum air sejuk, makan malam sikit je.. doktor PESAN suh kurangkan berat badan, skang ni sebelah kaki je mama guna.. jadi kena KURUS!!!)


uik, jeng2.. haha sini la tempat aku membuta tau.. haha lau aku malas nak bawak lappy kesayangan ni aku bantai tido tak sedar kan diri start kul 8.30 sampai la kul 10.30...  time tuh dak2 nak makan (rehat!!) so aku jadi makcik kantin tak bertauliah.. haha adeh la... jenuh siot.. TAPI aku suka BUDAK2.. (ulang baca dan faham!!)

hohoho hari masak rebus2 je beb.. sampai aku dah naik tak terurus dah nih.. (waaa bila nak mandi lulur nih.. iskkk.. ) adeh la, walaupun makan rebus2 pun badan wa dah macam tong dram... isk.. abah ku kata... uwaaaaaaaaaaa

(ada macam tong dram ke?? pic nih hari ni punya tau.. 13hb mei 2010)


haha dah lama kot aku ngidam nak gomoi dak ni.. haha sabar2.. baru dua minggu ko kat sini.. ada banyak masa lagi nih.. sabar yani .. sabar noo.... haha gadis celik nih nama dia Khairul Bariah.. haha suara dia rock beb... haha kasar gila.... haha (hoii seyes nih!!)..


haha lagi2 muka ku yang cute nih.. bio la blog aku kan.. haha isk.. tapi seyes la aku dah gomookk... uwaaaaaaaaaaa

jururawat tak terlatih,


p/s:

"LIHAT DARI MATA AKU,
KERANA ITULAH PINTU HATI AKU.. 
TEMPAT
DIMANA CINTA ITU ADA."

No comments: