Jiwa Penuh Chenta

Friday, May 07, 2010

hangout pertama sejak sebulan lepas aku pulang dari terengganu!! (panjang nya tajuk nih!!)



akhirnya kuar jugak aku dari sarang burung merpati (flat umah aku) haha bila dah dapat jenjalan memang tak henggat dunia.. tapi lam ati terbit rasa risau jugak.. sebab mama tggal berdua dengan kawan aku yang punyai hati beku.. ahakss....

ni kami pi buat facial di rumah Mimi... lepas tuh pi makan Kenny Rogers..(hasil ugutan dari zira... hehe Mimi kena belanja).. lepas tu pi JJ kat Setiawangsa... jenjalan... sebelum magrib baru pulang.. (memang peraturan family aku macam tu)

so lau nak dating aku, leh dating siang2 je.. hahaha wei cuti aku tinggal lagi dua bulan je nih.. tak der ke nak buat sumthing yang spesel...!!! wei korunk aku teringin nak pi sunway ni.. main ice skating.. haha jum la.. Zira teringin naik Genting korunk ikutkan.. aku ni kempunan dah ni.. nak pi main skating... jum arr!!! NAK JUGAK!!!


hoho motif apa sebenarnya... ok la.. gadis bertudung putih tu bakal bertunang esok.. dan dia la yang bertanggungjawab menukar nama panggilan aku dari shafiqa ke illyani.. (aku tak tau la kan lau dia ingt ke tak!!)

haha ok. gadis yang bertudung itam lak.. haha aku tak suka jelingan maut dia.. BENCI!!! haha dari sekolah kami tak pernah baik dengan lama ada je yang tak puas hati.. tapi alhamdulilah.. kami semua masih lagi bersahabat!!! ye masih lagi bersahabat!!!

walaupun salah seorang dari kami dah jadi tunangan orang hope persahabatan ini akan kekal lama... benarla kata orang, kalau aku dengan Zira pantang jumpa.. sekarang ni dah leh makan semeja... ahaks....

hey gadis2 ku.. semoga kebahagian ada dalam segenap ruang hidup kamu...

yang kasih,
 

4 comments:

Anonymous said...

gadis bertudung itam tu comel la....dia da berpunya ke blom??? sweet je.kan???

Illyani Ismail said...

hak hak... siapakah anda wahai mahkluk tanpa nama??

ApekxHensem™ said...

hahhaa..amoi...suma cantik...lekemen sama satu...kuikuikui

Illyani Ismail said...

haah apek, amik saya sudah la. hehe mau kah?? haha