Jiwa Penuh Chenta

Tuesday, May 04, 2010

Anda Suka atau Selesa dengan Saya???


"dia mungkin selesa dgn ko sbb ko sm minat dgn dia...n sudi dgr mslh dia...ko kena ingat, bila kita selesa dgn org tu, x semestinya kita jatuh cinta dgn org tu..."
-Kain Batik-


PANG!!!!... kelu lidah bila aku terbaca message ni.. ye!!! aku yang perasan selama ni.. isk..isk... oh sedihnya dalam hati... mahu menanggis tapi mahu di tumpang bahu siapa?? (huduh bila aku nangiss!!!)




moral of story:
JANGAN BIAR KAN DIRI ANDA HANYUT DENGAN PERASAAN SYOK SENDIRI...
=|

untuk aku .... "Mengembara dalam Dunia Khayalan..... Untuk mencari suatu Gambaran... Supaya aku perolehi secebis Kekuatan..."


yang telah bangkit dari tido yang lena.,


 

2 comments:

DarkCaspian™ said...

aku sokong!!

Illyani Ismail said...

haha faisal... ko memanjang setuju...

jawab la soklan aku...

anda suka atau selasa dengan aku?? hahaa