Jiwa Penuh Chenta

Monday, May 03, 2010

Pondok Hati Saya (juga mahu nikmati bahagia!!)

untuk seorang lelaki yang sedang berjuang!!


saya konfius ni awak. awk ni nak main pondok2 ngan saya ke atau nak masuk pondok saya. 
kalo awak nak main pondok2 je dengan saya, 
kite leh wat pondok baru satu lagi. tapi kalo awak nak gak masuk pondok lama saya.. 
saya kena kosongkanlah pondok lame saya semate2 tuk awak 
(walaupun buat masa sekarang pondok hati saya masih tidak berpenghuni lagi). 
adekah pengorbanan saya berbaloi nanti awak? saya takut wak.... 

=|

untuk seorang sahabat yang saya sayang...

isk.... tiba2 hati jadi sakit taktala saya baca sesuatu yang saya cuba elak selama ni...
isk....yeah, kebahagian itu milik awak....
tahniah...
semoga bahagia..
walaupun awak kata awak masih lagi mencuba..
tapi bagi saya awak dah ada yang punya...


(hipokrit gila aku nih!!!)

untuk diri aku sendiri..

Cinta~~ ketika kau menitiskan air mata. 
tapi kau masih peduli terhadapnya.. 
Cinta~~ ketika dia tidak mempedulikanmu.. 
kau masih menunggunya dengan setia.. 
Cinta~~ ketika dia mula mencintai org lain dan 
kamu masih bisa tersenyum 
smbil b'kata "aku turut b'bahagia untukmu"

tapi sampai bila kan.. 
aku juga mahu turut rasa bahagia!!!!!

nota kaki:
  1. sungguh aku doakan kau bahagia....  dan lepas ni tak mo dah simpan apa2 perasaan pada mu lagi.. pedih ooo.. pedih gila.. 
  2. isk... lau sapa2 baca sila abikan dan buat2 tak tahu je..
  3. lau tuan punya badan baca pun sila abaikan... 




"JIKA TAK KU TEMU KEKUATAN
KU RATIB SEMANGAT KEBANGKITAN!!!!"




yang pedih,

5 comments:

Ad Rifza said...

Haha..ni masuk melankolik ke tak ni?hehehe...
Moga bahagia yg dicari dapat dtemui..kdg2 kita memerlukan masa yg agak lama utk mencari bahagia..dan kdg2 masa yg singkat sahaja kebahagiaan dapat dicari..
Takdir ALLAH itu jelas..dan jodoh pertemuan itu adalah hak ALLAH..kita sbg manusia hanya mampu merancang tapi semuanya bergantung pada perencanaan ALLAH..Sentiasalah berdoa agar bahagia itu sentiasa milik kita..INSYALLAH..

Illyani Ismail said...

lau abg ad rasa la. tapi yani rasa ia dah mengganggu gugat ketenangan hati ku.. iskk.. sakit tul...

hurm... betul tuh abg ad.. tapi sampai bila... kadang2 dah terlalu penat...

insyallah....thanks abg ad..

xenre said...

mbekk pesan,

HAPPY GO LUCKY, jgn biarkan perasaan menguasai diri kita(cey, kalo bab2 jiwang neh mbekk no 999)

mbekk doakan smoga yani cepat dapat JODOH dari ALLAH swt, bukan dari JIN or SETAN

sori !~

DarkCaspian™ said...

aiiyaa...lu ni manyak jiwang la amoi...cintan2...kita idup lilek2 suda la amoi,,,

Illyani Ismail said...

mbekkk... hahah opkos la kau nak dapat jodoh dari ALLAH... insyallah.. ko doakan la untuk aku erk.. hehe bila ko nak bagi kad jemputan untuk aku...???

faisal.. haiiyyyooo ni amoi mmg jiwang2 maa... apek, lu jangan nak kecoh2 lorh.. haha lu mau bercinta dengan waaa ka apek??