Jiwa Penuh Chenta

Wednesday, May 19, 2010

awak bodoh la... sungguh, awak sungguh2 bodoh... hahaha bodoh betul...!!!

pepatah hari ini "kalau jumpa orang bodoh, kita lari dulu" hahah sila jangan susahkan diri anda dengan orang bodoh seperti ini.....

 (TULIS BESAR2....)

TANYA DIRI ANDA!!!!

"AKU BODOH KER???"

lihat dari pelbagai sudut... kita ni bukan duk lam kotak...
belajar berfikir luar kotak...


belajar la jadi pandai.. akal kan ada... 
patutnya lagi bijak dari binatang yang hanya ada otak tapi tak de akal....
ke nak jadi seperti binatang...


contoh:


"kau ni bodoh macam lembu??"
perlu ke kau di sama kan dengan lembu??? kau suka kan.. haha 




TAKUT JADI BODOH SOMBONG,


 

4 comments:

jane said...

hahahhahhaahahha kelakar
teringat pulak aku kat 'si bodoh'

hahahhahha

Illyani Ismail said...

haha selamat datang jane...

hehe si bodoh kita tuh tak sama kan?? hehe

biarkan sibodoh ni terjun bersamam2 labu2 nya.....

blueCITY® said...

salam,

hmmmmmmmmmmmmmm
aku bodoh ke?
tapi aku tak macam lembu hokey
egegegggee....

aku bodoh tapi tak sombong
aku bodoh tapi tak jahat
grrrrrrrrrrr...

Illyani Ismail said...

wasalam kak biru... hehehe

adehla... hahaa tak terkata sebenarnya.. biar la si buduh tuh....

yang penting bagi yani kak biru tak bodoh...

peace no war...