Jiwa Penuh Chenta

Sunday, February 14, 2010

wanie kawin kitorang yang havoc... hahahaa aku berkebaya pendek?!!

wanie kawin...
means bermakna aku pun perlu kawin..
haha benarkah???
yela
lepas ni 
sure gila2 la...
sorang demi sorang
akan bertunang dan kawin
sebab dah ada yang pecah tradisi..
hahaha

SELAMAT PENGANTIN BARU WANIE YANG COMOT!!!


wanie yang kawin kan..
haha bukan kami yang kawin..
so kami semua berposing sakan la
di kenduri wani.. hehehe


 

haha ekceli aku tak janji pun nak berkebaya pendek dengan
minah rock nih.. hahaha

kuang ajar ceri kata aku macam jantan...
siot je.. weh 
aku POMPUAN la...
hahaha



haha lama giler tak jumpe dak sewel2 sekalian ni..
next trip lak.. ke genting...
mesti lagi 

HARU DAN BIRU

yang ni pun aku dah penat gelak..
taapi kat genting nanti aku tak la seayu macam nie.. hahaha




haha ada yang perkenan???
sila lah masuk meminang..

haha hancuss!!!!

kuakauakuakaua....

bak kata shery
"BANG, SAYA SINGLE LAGI!!!"
dinyatakan oleh budak yang tak pakai tudung 
dibawah ini.. haha



haha tak guna nya sheryyy!!!
shery jum jadi skandal terhebat aku...
hahaha kita kan dua2 single...
hikhikhik...



uiks.. haha pengantin terpaksa menuggu sekejap sebelum makan beradab.. haha

kepanasan pengantin... sian ko 

wani...

bila lagi nak buli ko kan..hahaha



minah kabaret,


 
p/s: tak sangka ko dah kawin kan wannie.. hehe lepas ni sapa lak yer?? kita tgk sapa yang kena.. hikhikkk

1 comment:

Mrs. HaKiMi a.k.a ViOLeT said...

ahhaa.. lps ni aku rasa kau atau kawan baik ko tu...wakakakaa..
ape2 pn.. aku nak kawen.... ehehheee....
ko kata aku minah rock???????????Wakakakkaa...
mentang2 laki aku botak....
tapi.. ko kena kawen... jgn tunggu sherry... nti janggut tumbuh pn ko xkawen2