Jiwa Penuh Chenta

Thursday, February 18, 2010

oh ye... aku lupa, aku ada keluar berjumpa dengan lelaki misteri...

mungkin perlu aku ceritakan dengan nada normal.. bukan dengan penuh kegilaan..

hahaha (opsss, tergelak pulak...)

ok,
siapa lelaki misteri itu... biarla aku sahaja yang kenal wajah dan suara nya... 

aku cuma leh kongsikan sekeping gambar yang aku dah edit sedikit... hope si dia tak mara aku..


buat awak,
kita kongsi tema kisah yang sama.. cuma jalan cerita yang tak sama.. saya cuma boleh doakan dari jauh.. agar awak akan bahagia juga...

buat saya,
kalau aku perlu bayar harga kebahagiaan... kau berikan aku sedikit rasa kecewa dan sengsara supaya di masa akan datang aku lebih bahagia..

buat semua yang aku sayang,
aku doakan kalian bahagia..

buat kawan2 aku sewel,
arghh.. sungguh aku sedikiit rasa stress bila sorang demi sorang mengutarakan kad kawin.. menjemput ku hadir di majlis pertunangan.. dulu aku tak rasa macam ni.. tapi bila umur mencecah angka (teet) perlu dirahsia kan... 

aku semakin serius memikirkan hal ini.. sungguh skang bukan masa untuk bermain cinta.. aku perlu lelaki untuk ku jadikan suami.. hehe ustad rizwadi kata jangan dicari teman lelaki tapi cari la suami, andai kamu jumpa yang baik.. tak salah kamu mula kan dulu....

bila hal dunia semakin meruncing.. hal jiwa juga semakin memancing.. sama ada aku terus bangkit atau aku juga terjangkit...

buat Vio,
ko kata aku ramai peminat?? benarkah.. kau suruh aku cari.. sungguh aku akan cari siapa yang kau perhatikan itu... tapi berikan lah sedikit KLU.. supaya aku tak tersasar jauh.. hurm... 

kau juga aku kata aku ganas.. haha kau tak dengar agaknya.,. bila ceri kata "yani, ko nampak macam jantan bila pakai kebaya, tak sesuai la sayang" haha aku dah cuba tukar gaya.. tapi masih nampak ganas kan..

haha vio, aku ni ganas sangat ker?? hikhik.. ni yang tak tido malam ni.. 

buat awak balik,
hurm... jangan mengeluh saya tak suka bila awak mengeluh.. ia buat saya rasa saya begitu membosankan bagi awak.. tapi, saya harap sangat saya bukan begitu bagi awak... 
p/s: masa akan mengubati luka dihati.. sungguh ia berkesan.. saya dah aplikasikannya.. ambil la masa awak.. tapi jangan sampai ia merugikan awak.. sesungguhnya masa itu emas bukan?!!

aku yang sedang memerhatinya dari jauh,

 

No comments: