Jiwa Penuh Chenta

Friday, February 05, 2010

ada HIKMAH nya.. kejadian ITU berlaku...

gambar2 yang akan dipaparkan adalah
without edit!!!


tenang bukan..
hidup aku terlalu dekat dengan pantai

sebahagian dari hidup aku adalah

PANTAI
LAUT
OMBAK
LANGIT
AWAN

aku suka...
aku tak leh nak gambarkan..
tapi
aku suka

*****************************************************
 

haha pantai ni aku punya.. 
lau aku ada HAK kan

sungguh pantai buat aku HIDUP!!!!
(seolah2 dia tahu apa yang aku rasa)

aku selalu rindukan yang dulu2
sungguh!!
aku rindukan kawan2 yang lama
arghh
tapi ada kisah 
ada sebab
kita tak dapat jadi seperti yang dulu2..
tapi
kalau yang dulu2 la penyebab jadi sekarang
sunguh aku benci yang dulu2

tapi 
bila IA berlaku

aku tahu
masih ada yang
SAYANG

=)

aku yang mengalah,

 

No comments: