Jiwa Penuh Chenta

Friday, February 19, 2010

aku lupa ada satu album aku belum publish lagi dikhalayak ramai...

yeah... kerana aku lupa, ada seorang insan yang aku sayang sedang berkecil hati hati dengan aku..

maafkanlah yani.. tak terlintas pun...untuk lupa pasal kekecohan kita di sure heboh...

lagi pun gambar2 kita tak der la banyak mana untuk yani publish pada orang ramai....

bak kata eddy " ORANG YANG KENAL SAYA, DILARANG SAMA SEKALI MEMBACA BLOG INI"

apakah?? haha ye lah kan, lau kita dah publish tentu orang lain akan tengok kan.. tapi kadang2 ada masa kita hanya nak sesuatu pic or kejadian tu hanya kita je tahu.. rahsia di sanubari.. tak mahu orang lain tahu atau berkongsi kisah.. sebab tuh yani tak publish... sebab ini amat berharga buat yani...

tapi disebabkan akk dah terasa hati, kutunaikan jugak permintaan mu sayang.. hehe... (macma artis aku nih!!)


hurm korunk pernah tgk jejak kasih tak.. haha ni la yang terjadi kepada kakak aku sorang ni.. (kakak yang paling suka merajuk dengan aku sampai satu tahap aku akan buat dek je dengan dia)

kalau tak jumpa dia, memanjang je dia punya rindu.. haha kan bagus lau ada insan (lelaki) yang merindui aku seperti dia.. hehehe sob..sob.. nak suami!!! hahahah (usaha tangga batu yani, teruskan searching dan scanning mu itu!!)

hahahah ni pun kan.. saat aku tengah menaip di post ini, aku dah tak msg dia selama dua hari kot.. haha aku tak der krdit la kakak.. maaf deh.. lau nak merajuk gak, yani silakan... hehehe

ayat nak sakitkan hati orang je dua tiga hari ni.. haha nape yer??

 

haha benda alah ni lagi chumil dari akk, tapi yang penting yani paling CUN ok?? heheh terima la hakikat.. hehehe
kalerful family---->>> semoga kehidupan akak sentiasa ceria.. doaku untuk mu... ada yang berpesan, jadikan post2 yang akan datang kena ubah jadi kepada TAK sedih... hehe (buat hencek: saya akan cuba tapi tak leh janji, sebab saya ni penyedih orangnya, hahaha)

"ketawa duka air mata gembira adalah lumrah kehidupan"

 

sibuk je budak baju hiaju nih... haha mengaggu gugat pandangan.. tak per yang penting aku dapat peluk mammy poko yang gatal nih.. hahah sian dia kan.. haha tak pasal2 je... tapi seyes la, dia mmg gatal.. kak nurul kena r#$a kan.. hahahahha (gelak jahat!!!)
gamabr kami tak banyak ambil sebab apa erk.. haha mungkin aku lupa macam ner nak bergambar kot.. hahah ahhh, kak jangan nak majuk lagi.. post kali ini khas tuk akk.. hahah 

sila buat pembayaran di bank CIMB BANK erk.. penat taip nih... hehehe

yang penuh dengan rasa teruja,


 

No comments: